Tuesday, July 20, 2010

betul la!!


Masuk opis arini lepas mc sebab demam ari isnin

kak siti : dh sehat??;)
aku : dah

zul : weh hg ada!!
aku : ya aku ada

hijah : smlm aku makan ngn fairuz & chemad. aku ckp fizah mc demam.
tau dia kata kata apa kat hg "fizah tu demam la sangat"
aku: aku demam betul la

budak pratikal : semalam kenapa tak mai?
aku : demam
budak pratikal : nampak mcm ceria ja

chemad (sms) : wei ponteng keje ke?aku cuti arini nk lunch sama2!
aku (sms) : sengal. keja ar!! smlm aku demam betul la

chemad time makan : hg beli mc kat mana?
aku : aku betul2 demam la
chemad: aku tak caya. kenapa demam ari isnin?
aku: dah nak demam ari isnin

fairuz: aku pun pelik gak hg demam ni
aku: aku demam betul-betul. siap ada ubat ni
fairuz: ala mc tu set sekali ngn ubat
aku: aku demam betul la

kenapa tak ada yang percaya aku demam ni??
aku demam betul la!!!



p/s: bahana suka sangat ambek EL ari isnin..hambek kawan2 pun tak percaya aku betul demam kuang2..tapi serius kawan2 aku memang demam nih!!

15 comments:

  1. weh...tu la org pggl MC trend..haha..ms aku keja kl dulu kalo MC hari isnin mati idup blk pon depa x caya...coz katanya tend..sbb ahad tu cuti..so wat?dh nk demam aritu?bodoh r...

    ReplyDelete
  2. hahaha entahkan tahir dah nk demam ari isnin camna kan.seb bek hg percaya..:)

    ReplyDelete
  3. weeelll....aku kan ahlil nujum negara gak...haha..(nak jugak)

    ReplyDelete
  4. ah..takde. takde...aku pun tak caya hang demam betul-betul..baek hg mengaku beli mc katne?

    ReplyDelete
  5. mirakuru:
    sbb tu nama hg mirakuru kan;))
    takat ramal2 ni tak dak hal la kan haha

    epalejau:
    hamboi hang join depa ngutuk aku bukan main noo..hahaha..huduh ko ckp kedah hatta dalam bentuk tulisan pun kahkah

    ReplyDelete
  6. ya ka ang demam ni pizz?? muahahahahaaaaaa. aku caya la ang demam. demam kepialu tapioca ;p

    ReplyDelete
  7. uda aku demam betul la haha..siap dktor tulis aku sakit URTI dlm mc..cuba cek dlm tenet apa URTI tu hikhik

    ReplyDelete
  8. aku pun demam..xde idea nak hentam pizah..blur..

    ReplyDelete
  9. miss lolliyana:
    bwk2 berehat la..jgn pk byk..ambik mc halfday arini..balik umh tdo ja la huuu

    ReplyDelete
  10. cian dekat hang..at les mber jer yg tak caya..klu aku..skali ngn2 bos tak caya..ag cian dekat aku kan..kan..huk3

    nseb bek bosh aku bapak aku..leyh gak kawtim..jgn tolak gaji..hik3

    ReplyDelete
  11. fazrul:
    hahaha saja buat sengal ja bdk2 ni..hampes tul..wah keja ngn bapak sendirik..ada keja kosong??hahahha

    ReplyDelete
  12. ader..tp bapak aku cari laki jer..mklumlar pniagaan mternak semut merah..hehehehe

    takdelar..aku pun makan gaji..mklumlar ank ptani...;)

    ReplyDelete
  13. mcm best ternak semut merah..aku nk ternak semut hitam lak klu camtu muhahaha

    ReplyDelete
  14. semut itam tu bukan da ada penternak ke? *ZackZukhairi* hahaaaaa..

    ReplyDelete
  15. haha oh dh ada eh..kena ternak menatang lain plak la nampaknya

    ReplyDelete