Tuesday, August 3, 2010

bunga itu untuk aku =)


ya aku dapat bunga!! bentuk love plak tu..siap kaler pink lagi. senyum sampai ke telinga nih hihihi.. menda??, ingat mamat mana bagi aku bunga??hahaha.. saja buat gempak sket huahua..bunga award dari nora la ekekeke..award untuk frenship. tima kaseh yer. cantek ;))





kenal nora dari ym jer sbb sama keja kat company yang sama tp lain branch. tak sangka jadik kawan dan sampai arini even dah tak sama2 tempat kerja tp still kekal berkawan. dan harap kekal berkawan sampai bila2. hepi frenship day :)


p/s : dek kerana award ni aku kena sembur ngn epalejau. aku ingat ni 1st award aku padahal dah ke tiga.. kuang2 dia dah pernah bagi aku dua lak tu..tapi aku lembab tak sedar ada award2 rupanya dlm blogging ni ekkekeke..tima kaseh yer had :))

16 comments:

  1. ko memanggggg..kang aku cakap lembuuuuuu ko marah..haishhhhh!

    ReplyDelete
  2. hahaha ya la lembu pun lembu la..tp bukan suma aksesori ko lembu ker hehe

    ReplyDelete
  3. sebab aku sayang lembu la aku panggey ko lembu...takkan ko nak aku panggil menatang laen kot?? -"-

    ReplyDelete
  4. hahaha seb bek lembu tu comel :)

    ReplyDelete
  5. uit...jgn gado2..lembu ker kerbau..yg penting kura2 tuu..jgn lupa..hahaha

    peace!!!!


    pstt..sejak kenal korg bdua nie..rasa dah cam 1 msia plak..hohoho

    ReplyDelete
  6. fazrul:
    wah betul..kura2 updated punya..belasah GCB ngn mcflurry lak tu hahaah

    ReplyDelete
  7. macam takde kena mengena kot ngan 1melesia. haha ;)) pijah melayu, takkan epal hindu kot?:))


    kura-kura mengingatkan aku ngan mastura dan mansur la pijah! hahaha ;))

    ReplyDelete
  8. epalejau:
    ya la sbb ko suka industan hahahaha..
    haha aku pun teringat gak tetiba kat mansur mastura huahua

    ReplyDelete
  9. miss lolliyana:
    klu tak silap aku hang pun pernah dapat award dari had..cuba hg bc balik entry dia tajuk sms kot

    ReplyDelete
  10. eh yeke..ok2..jap aku cek..muahaha...

    ReplyDelete
  11. erk..aku pun penah dpt award rupanya..sori had..xpasan..hikhik..

    ReplyDelete
  12. kihkih tu ler sama mcm aku gak muhahaha

    ReplyDelete
  13. sabo ajela kawan-kawan aku ni..semua pun lembuuuuuu...

    ReplyDelete
  14. hahaha..tak bek kata diorang lembu..ag shuweet klu pgil diorang nie biri2..

    ReplyDelete
  15. epalejau:
    sbb ko syg lembu la kami suma buat perangai mcm lembu hahha

    fazrul:
    biri2 xcomei ler mcm lembu kehekh

    ReplyDelete