Monday, August 16, 2010

kau laksana bulan




kau laksana bulan. ada sapa-sapa tengok drama nih? kawan-kawan aku pakat meroyan teruk tengok drama ni. pakat jatuh chenta ngn abg zul. abg zul tu panggilan manja kawan-kawan aku bagi kat zul huzaimi hahaha. tak tahan :))

rasanya yang meroyan teruk tu sebab watak dia sebagai firas. romantik dan caring habis la kot. kalau tak tak da la kawan-kawan aku meroyan dengan macam2 status kat fb setiap kali hari isnin. siap risau tak buleh tengok bila masuk bulan posa sbb terawih hehe

pembawa virusnya mesti la cikgu mahfuzah. dia la mula2 sekali kecoh dalam fb pengaruh kwn2 tengok. sekali suma melekat lak ngn drama ni. siap berangan nak lelaki cam firas. dah tu sms aku pesan jangan lupa tengok.

aku pun apa lagi minggu tu pegang remote siap-siap dari mula berita. lepas habis ja berita aku budget nk tukar terus ke tv2. kononnya aku berjaya merebut channel dan remote dari ayah aku la malam tu ngeh2.

sekali tepat kul 9 aiyoooooo sepupu sepapat mai lak buat rombongan bersembang kat ruang tamu. dh la duduk kumpul ramai2 depan tv. camna aku nak feelnya pun. dah la tak penah tengok. tak faham menda apatah lagi nak feel.

last2 aku tak tengok terus sampai sekarang kuang2. miss loliyana suh tengok online tapi aku tak cukup gigih nak melayan drama tu dengan kelajuan berukband aku ni. tapi kalau setakat nak tumpang merapu tu aku tak dak hal. buleh ja hatta aku tak tengok walau satu episode pun kihkih.


p/s : kak ipar aku gila cinta kirana lak skarang ni. aku ckp kat dia, bila dh sampai part jatuh cinta nanti baru aku nk join dia tengok ;P

13 comments:

  1. nora pun suka tengok cinta kirana hahaaha :p

    ReplyDelete
  2. aku dari duuuuuuuuuulu kot nak tngok cinta kirana. tak penahnya tertengok. haishhhh!

    ko part cintan cintun je ko memang suka kan..part lain, haram.

    ReplyDelete
  3. nora:
    even jarang follow tapi dapat rasa la drama ni best:)

    epalejau:
    aku bukan apa had, ko fhm2 la sinetron indon kan pjng.lama ooo tgu so biar la aku tgu part dh best baru aku follow hehe

    ReplyDelete
  4. pernah baca novel kau laksana bulan tu. konon nak follow la series tu kat tv. hampeh, asal isnin je tidur awal. kadang2 je sempat usha. tapi lagi feeling baca novel kut.

    ReplyDelete
  5. nadia.yusof:
    selalu klu novel jadik drama ni feelnya xsama kan..still novel terbaek gak.

    ReplyDelete
  6. sbnrnya..cite kau laksana bulan tu..aku betul2 fokus bila abg zul kuar je..tp part lain..aku sibuk melayari internet..ahaha

    cinta kirana pun beshh..tp jarang dpt follow..

    ReplyDelete
  7. miss lolliyana:
    aku tak tengok langsung ko laksana bulan tu haha tp cinta kirana tu aku tersesat gak tengok even tak pernah habis satu episode setiap kali. mcm best la..

    ReplyDelete
  8. aku suka tengok Jala Emas Jala Perak muahahahaaaaaaaaaaaa. cita cita cinta ni aku xmaen la kui kui kui.

    puz2 tu mmg dari dulu dok gila kt abg zul. kalau dak, xdak la aku tiap kali terrrrrtingok semanis ceri tingat kat dia hurm

    ReplyDelete
  9. uda:
    uih jala emas jala perak??sinetron apakah itu??hahaha

    tu pasai fufu tu dari dulu suka abg zul. habis di promote nya untuk kwn2 lak kali ni..dapat sambutan lak tu..terrrrtingok ya uda??mcm xcaya ja ka mmg sengaja tengok??muhaaaaaa

    ReplyDelete
  10. acik tengokkkkkk..wakaka..sampai sanggup tidur lambat..tapi geli lah kat zul huzaimi..hahaha..kat peminat dia tu nama ape eh lagi la geli..eeeee ;P

    ReplyDelete
  11. miss labi:
    hahaha sorang lagi geng meroyan ko laksana bulan ditimui. tapi geli lak ngn abg zul yer..ni klu ckgu mahfuzah baca ni kompom dia ajak achik join meroyan dlm fb tiap ari senin :))

    ReplyDelete
  12. pizah..hg bole tngk dah cita cinta kirana tu..depa da start falling in love!!!i like!!!!layanzzzzzzzzz!

    ReplyDelete
  13. sukasukee:
    oh ya ka..ok2 aku layan pasni haha...

    ReplyDelete