Thursday, September 9, 2010

dah buleh post


okeh sifat yang penuh kedengkian dan tak puas hati dah berakhir hahaha. jadik aku dengan hati yang penuh iklas dan suci mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin :))

semoga raya ni best even ramalan kaji cuaca cakap esok hujan hehehe..klu benar pun hujan raya tetap raya okeh. makan tetap makan. setahun sekali nk belasah ketupat, rendang, lemang dan segala mak nenek makanan yang sedap2 sumanya. time lain makan tak feel mcm makan time ari raya.

pada yang masih layak dapat duet raya tu agak2 la.jangan la kejam sangat demand duet kaler hijau or merah ja. beringat la masa anda untuk menghulur akan tiba jua pada masa hadapan muhahaha..

pada sapa2 yang pernah aku buat salah aku mohon ampun dan maaf. harap tak simpan dalam hati yer. salam aidilfitri dan maaf zahir dan batin semua :))

p/s : iklan raya apa yang hampa rasa best tahun ni ??

6 comments:

  1. yang penting, iklan raya macam krismas tu tetap glemerrrrrrrrr..hahahaha! macam sial punya iklan.!

    selamat raya, pijah..jangan nakal-nakal dipagi raya. dan makan beringat-ingat key! jangan lupa berat ideal 48kg! muahahahaa!~

    ReplyDelete
  2. hahaha kompom tu paling glamerr..hambek rugi juta2. tayang dua ari ja huahua

    selamat hari rya had..uih aku maintain 48kg sampai sekrg tau ekekkekeke..

    ReplyDelete
  3. nad paling suka iklan maxis yg perempuan mualaf yg kematian suami tapi tetap balik umah mentua.. sweet.

    selamat raya stickynote.. ampun maaf zahir batin kut ada komen2 yg tercuit di hati.. :)

    ReplyDelete
  4. nadia.yusof:
    ish nad tak ada lagi terasa ngn komen2 kamu tu hehe

    ha ah la iklan tu simple ja pun tp dlm maksud dia..best!!:)

    ReplyDelete
  5. anak2 buah aku kejam2 belaka hahahaha. tp aku blom uloq lagi duet raya kat depa. nt raya ke10 baru aku online duet raya kat depa. bagi syiling sekupang 1o keping suddddaaaaaaaa.

    aku ampunkan ang pizz ;p

    ReplyDelete
  6. ~udalolli ~
    hahaha giler kejam hg uda..naseb la ank2 buah hg noo
    aku pun ampunkan hg :P

    ReplyDelete