Tuesday, September 7, 2010

sila tunggu esok


memandangkan aku masih kena bekerja esok ditatkala orang lain dh sebuk2 bakar lemang, rebus ketupat dan masak serunding daging so aku dengan dengki dan tak puas hatinya tak akan post apa-apa ucapan selamat hari raya dan mintak maap. nak tunggu aku mintak maap sila tunggu esok hahaha!!!


8 comments:

  1. eleh, pijah dengkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha biar la aku nk dengki sbb aku kena bgun awal hadap si gemuk tau..sungguh xsuka..

    ReplyDelete
  3. alaaa aku pon keja gak esok we.... waaaaa nk simpan cuti laa kunun, hehe

    ReplyDelete
  4. nk wish jugak...samat ar raya ;) samat bekerja esok....

    ReplyDelete
  5. haha..lu mmg camni ker tiap2 tahun...

    ReplyDelete
  6. kerek weh~ dengki ngn orang2 yang dah bercuti. sekeh mau??

    ReplyDelete
  7. keh2..sgt bersimpati ngan anda..coz aku leh perasaan hg dok melangut kat library tu..tabah la yer..SELAMAT HARI RAYA!!

    ReplyDelete
  8. Miaainis:
    bukan gomen cuti byk ka yg hg sampai nak sep2 tu??lain la aku cuti xdak ni.

    khaizarien:
    ish jgn la bikin panas haha..tp tima gak la wish tu..tq :)

    bulatkocik:
    msuk 2nd year keja kat sini..kiranya mcm tu la naseb tiap tahun..bos kedekut cuti huuu

    Ms Nur Mizly:
    haha dh la kena keja ari buat ketupat..hg nk sekeh lak aku yun..sedih2!!kuang2..

    miss lolliyana:
    simpati buleh tp jgn wish..bikin panassssss hati ja nih..hahaha.

    ReplyDelete