Friday, December 17, 2010

mmg banyak tanya betul la


klu malam kerja pun jadik kelawar apatah lagi malam minggu kahkah..apa2 hal pun aku rasa aku nk jwb tag banyak tanya betul yg si epalejau tu dulu

-instruction : once you are tagged, answer all the questions honestly -

Person who tagged : sapa lagi kalau bukan si epalejau
Starting time : 10.38 pm on friday (17 Dec, 2010)

Name : stickynote kecuali uda dia pangei cik kertas melekit =)
Full name : Noor Hafizah Abu Hassan
Sibling(s) : enam

Eye colour : hitam
Shoe size : saiz cinderella, 4 kohkoh
Hair : klu dh nama melayu tu kompom la black kalernya
Height : 156 cm

What are you wearing right now : T-Shirt belang2 plus seluar track
Where do you live : umah sedirik kat kedah
Favourite number : 2, 10
Favourite drink : ice lemon tea
Favourite month : mestila februari ngeh3
Favourite breakfast : nasik lemak.. perghhhhhhhhhh bau pun dh meleleh air liur!!

-Have you ever-

Broken a bone : tak pernah rasanya
Been in a police car : uish tak pernah la naek
Fallen for a guy/girl in a short period of time : fallen??bahasa apakah itu haha..jwapan aku mesti la no..
Swam in the ocean : swam tak penah tp tenggelam terus pernah sekali time sek rendah
Fallen asleep in school : oh masa kelas ustaz time dgree..mintak maap yer ustaz hehe
Broken someone's heart : hmm klu degil bila mak nasehat kot huuuuuu
Cried when someone died : ya pernah
Sat by the phone all night waiting for someone to call : kdg2 aku terlupa mana aku letak phone. so agak2 tu ada gaya waiting for someone to call ka?? haha
Saved e-mails : emel pasal kerja ja..
Been cheated on : takat tipu sunat2 tu adalah kot..tak dala kena teruk2 rasanya

-What-

Your room look like : mak aku kata "bilik hg ni nk hulur kaki pun tak buleh" so buleh faham dari ayat mak aku tu kot camna keadaannya kan??kihkih
What is right beside you : ank buah aku izzidin yang dh tergolek tdo
What is the last thing you ate : nasik goreng dengan telur dadar, 2 ketul sosej kecik dan nugget tempura hasil catuan yang adil dan saksama oleh akak aku. err tapi bukan nugget dan sosej tu aku yg beli ka??hmm..konpius2

-Ever Had-

Chicken pox : pernah masa sek rendah...tak payah p sek tu haha
Sore throat : ish jarang la..tp klu sekali kena makan masa gak la nk hilang
Stitches : tak pernah


-Do You-

Believe in love at first sight : sekali lagi bahasa apakah itu??hahaha rasanya tak la kot
Like picnics? : lagi suka belasah mcd kat supermaket dari pergi picnic


-Who-

Who did you last yell at? : dekat anak buah aku aliya. tadi aku gerak cursor pakai touchpad dia gerak cursor pakai mouse..tgu lagi kompom la kena kan
Who was the last person you danced with? : kehkeh ejek aisya anak buah aku yg tiga tahun tu nari shin chan..
Who last made you smile? : yantz. chat ngn dia kat facebook tadi hehe

-Final Questions-

What are you listening to right now? : bunyik skype nolly masuk
What did you do today? : hempas pulas key in pre registration subjek sbb bos nk arini jugak dan cari hadiah untuk kawan kawen esok. congratz fahim =)
Are you the oldest? : tak. aku ada dua abang dua akak dan sorang adik lelaki
Indoors or outdoors? : dua2 kot..

-Last person who-

You talked to on the phone ? : dengan epalejau. dia kol bergosip sampai habis bateri kahkah
Made you cry? : bila last entah..tak ingat dh aih
Who cheered you up ? : family dan kawan serta internet wakakaka

-Have you-

Been to Mexico ? : tak pernah
Been to USA ? : tak pernah jugak


-Random-

Have a crush on someone? : hmm tidak
What books are you reading right now? : where rainbows end yg aku rembat dari epalejau masa dia datang kedah aritu :P
Best feeling in the world? : bila dapat buat benda yang aku suka dan tak perlu buat benda yang aku tak suka
Future kids name? : so far belum terpikir
Do you sleep with a stuffed animal? : jgn harap titik

What's under your bed? : habuk2 ja
Favourite sport (s) : aku tak bersukan sejak last main netball wakil sek rendah tapi aku buleh layan suma sukan kecuali golf dan boling padang kat tv.
Favourite place : kat umh sendirik dan dalam bilik, janji laptop aku ni kena adala haha
Who do you really hate? : hmm si gemok yang suka tdoq kat dlm bilik opis tu kot
Do you have a job? : yupppp

What time is it now?: 11.56 pm on friday (17 Dec, 2010).

p/s : with however long it took you to complete this, post as " banyak tanya betul!" and tag 15 people.

15??ala si epalejau dh tag org2 yang aku akan tag kan..so aku tag depa2 ni ajalah..

1) yantz
2) baya
3) miaanis
4) budak piza rempit
5) otak senget
6) jieha
no 7- 15 tu sapa2 yang rajin nk buat la yer..sila2 :))


p/s giler sakit bontot duduk hadap jwb benda ni

4 comments:

  1. wah? mentang-mentang tag dari aku, belambak nama aku ko selit kat situuuu..but i like! hahaha!

    jangan perasan okey. itu bukan rumah sendiri. itu rumah mak bapak ko. kohkoh..

    tenggelam terus yang best tu. leh diving and snorkeling..hahahahahah!

    ReplyDelete
  2. epalejau:
    biasa la blog aku ni blog kwn2 aku jugak sbb suma kwn2 disebut dalam ni kahkah..tp klu bab nk disengalkan ko la lebihnya pun wakakakaka

    ReplyDelete
  3. x habis lagi ek baca novel tu hahahaha..

    ReplyDelete
  4. miss labi:
    ala acik ikot sejrah mau dekat 2bulan..so kena cukup 2 bulan gak la baru habis kehkeh

    ReplyDelete