Saturday, December 18, 2010

si aisya yg poyo


aku dalam bilik tadi bila dengar aisya balik umah dan jerit pangei adik aku

"acikkkkkkkkkkkk!!"

then pangei lagi

"acikkkkkkkkkkkkkk!!"

sah adik aku buat tak tau sbb dia pangei lagi

"acikkkkkkkkkkkkkkk!!"

then diam rasanya adik aku dh sahut or tengok benda dia nk tunjuk la tu

then aku dengar dia pangei aku plak

"atihhhhhhhhhhhhhhh!!"

"atihhhhhhhhhhhhhhh!!"

selagi aku xsahut dia akan pagei lagi

last2 aku buka pintu

nampak ja aku terus dia pangei

"atihhhhhhhhhhh"

sambil tunjuk baju dia yg reben2 ni




gambar blur sbb dia mmg tak reti nk duduk diam bila nak ambek gambar


poyo giler..

dalam banyak2 ank buah aku dia paling poyooooooo

dan dia paling hebat nari shin chan kahkah

9 comments:

  1. miss lolliyana:
    kahkah nampaknya aku bersalah kerana meneladankan kepoyoan aku kepada dia ler gini...

    ReplyDelete
  2. tau xpe..hg baik2 skit..jgn turunkn bnyk2 ilmu kepoyoan tu kat dia..merana nnt.

    ReplyDelete
  3. acik:
    ye dia cute hehe

    miss lolliyana:
    hahaha ala aku poyo pun berpada2 ja...

    ReplyDelete
  4. kan noly kan..aisya poyo ikut atih dia laaaaaaaaaaaaa! hahahaha!!

    tetiba aku teringat tiap kali aku beli baju baru, da aku balik resak dok hegeh tayang baju baru aku depan ko :D aku tak ingat ko gelar aku apa masa tuh. bahasa kedah!

    ReplyDelete
  5. epalejau:
    hahaha tgk mana aku ada poyo tpi ko ja yg poyo kahkah...bhasa kedah poyo cam ko tu kami panggei cewiii kihkih

    ReplyDelete
  6. haaaa! betul. betul. baru aku ingat. asal lepas aku dok tayang baju baru aku, ko akan sengih dan cakap aku 'cewii'..hahaha!

    aku poyo. tapi ko poyo lagi banding aku okeh?

    ReplyDelete
  7. epalejau:
    tapi aku tetap rasa ko cewiiiiiiiii kahkah

    ReplyDelete