Sunday, December 26, 2010

tak payah susah-susah


pada kawan2 yang tengah pening kepala pikir nk beli hadiah besday apa kat aku tahun depan tu, aku nk pesan tak payah la teruk2 pikir. aku pun tak mau la nyusahkan kawan2. tak payah nk susah2 sgt pikir tu. ni aku bagi idea siap2 untuk semua.

jgn risau tak mahal sangat pun. tapi beli yang ori la yer..buleh beli kat al-ikhsan or studio tapi nk yang kaler ni. tak mau yang kaler kuning tu, tak smart ;'P






so kawan2 buleh la mula simpan duet dari sekarang yer. terima kaseh!!!


p/s: bukan apa sebelah kaki dh menang tadi. klu seri kat indon rabu ni kot2 la PM bagi cuti peristiwa kamis tu kahkah..ya aku tau hampa nk sembur apa wakaka!!

10 comments:

  1. nad:
    oh my besday jatuh pada bulan kasih syg ngeh3..hahaha poyo ja lebih..thn depan tu haa..

    ReplyDelete
  2. gigih nak beli..padahal sblm ni kutuk2 bagai nak rak malaysia main kan...ahahahaa.

    ReplyDelete
  3. miss lolliyana:
    oh kutuk yg team sebelum2 tu ja..yg tua2 tp poyo lebih kuikui..yg team muda2 dan pakai jersey ni tak pernah kutuk lagi hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha..macamana kalau tiga empat orang kawan ko beli benda yang sama untuk ko???

    da nak sangat kan? wakakaka..

    ReplyDelete
  5. epalejau:
    hahaha tu pasal aku buka entry ni..so bida siap2 saper nk kasik kat aku..yg klah tu buleh bg jersey jepun. lebih kurang yg ni la.same color jugak :P

    ReplyDelete
  6. wah siap bgtau nak adiah apa..sakan..kekeke..aku bagi gambaq baju sudah la kat hg...xdak org berebut lagi.akakakakaka..

    ReplyDelete
  7. jieha:
    ala gambar aku dh ada..siap dari nike official website lagi tuh hahaha

    ReplyDelete
  8. hahahah...ni la entry yg plg sengal x hingat..

    ReplyDelete
  9. mirakuru:
    weh aku betul2 nak ni..klu ada yg sanggup beli mmg aku syg lebih la kat dia haha

    ReplyDelete