Sunday, January 16, 2011

kempen makan carrot


mari makan carrot

demi mata yang sehat

sbb 24 jam 7 hari seminggu keja hadap laptop main tenet

sekian pesanan untuk diri sendirik

yang rasa mata mcm nk rabun ja even belum rabun

sbb baru nak rasa takot hohoho..

tp klu gigih makan carrot perangai hadap tenet 24/7 tu tak berubah2 camner??





p/s : tak suka carrot

7 comments:

  1. kan.... tak suka carrot jugak.

    p/s : nampak sangat langsung takde inisiatif nak pulihkan mata yang telah rabun. :(

    ReplyDelete
  2. tah nyer..klu mkn carrot seguni pun...klu dah hadap laptop tu 24jam..xguna gak kot..kui2..

    ReplyDelete
  3. nad:
    mmg carot xberapa nk sedap..eh tukar cuba try makan tomato plak..klu yg besar tu mmg xsedap tp yg kecik2 tu sedap klu letak garam..:))

    miss lolliyana:
    hahaha at least ada langkah pengurangan klu amik carrot..kuikui

    ReplyDelete
  4. aku suka carrot.
    tapi dah takde maknanya sekarang baru gigih nak makan carrot tu..
    wakakakaa..

    ko sempat lagi kot.
    silakan.

    ReplyDelete
  5. epalejau:
    hahaha eh tp kan klu selalu amal buleh kot kurangkan rabun tu..cuba la..klu xberjaya seguni ko try 3 guni kahkah..

    aku tgh pk better mkn tomato kecik tu kot dari makan carrot hehe..sedap sket..

    ReplyDelete
  6. apahal komen dan entry ko ni? sengal ke ape? tomato la. carrot la. sabar laaaaaaaa..tak muncul lagi watak2 utk tomato dan carrot aku ..kahkah..

    ReplyDelete
  7. epalejau:
    eh entry pasal carrot tp masa komen tu teringt pasal tomato pun ok gak untuk mata hehe..tu jer :))

    ReplyDelete