Monday, January 17, 2011

masin bukan kerana garam


mulut aku memang masin. terbukti dan diakui semua. tak percaya??meh aku copy dua sms dari kawan aku dua orang ni :


sms yang pertama :

salam, pizah sehat ka??aku dapat masuk maktab kat IPDA. thanks mulut hang mmg masin :P


sms yang kedua :

kak pijah!!yus dapat KPLI. thanxs sis mmuax!berkat mulut masin kak pijah jugak haha..


kan??so sapa2 nk mencapai impian jadik kaya ka, kawen cepat ka, nak kawen ngn dato ka, dapat pakai Ferrari ka, jadik artis ka ( yang ni akan dipertimbangkan dulu heh) , jadik imam muda ka, dapat kerja idaman ka atau lain2 benda, buleh mintak aku cakap huahua


rahsianya??bukan, bukan sbb aku terlebih makan garam ka apa tapi suma tu rezeki dan takdir. cuma kebetulan apa yang aku cakap tu jadik kenyataan..tak lebih dari kebetulan pun..




mau darah tinggi aku klu terlebih makan garam kihkih

hepi untuk kawan2 yang konon berjaya hasil mulut masin aku tuh haha...jgn percaya ok just for fun yer..congratz dan selamat mendaftar ke maktab masing2..gudluck!!:))

p/s: ckp kat diri sendirik??selalunya mmg tak masin la kuang2

7 comments:

  1. waahhh....

    erm ehem ehem..
    SN, tolong cakap sesuatu yg masin utk nad.. hihihi.. yang baik2 aje tau. hehe.

    ReplyDelete
  2. klu betui aku dpt tv lcd tu..mmg sah mulut hg masin..wakakaka..

    ReplyDelete
  3. nad:
    hahaha err nk mintak ckp apa tu nad???kena terus terang baru la leh ckp :P

    miss lolliyana:
    tu ler..mmg kompom masin kahkah

    ReplyDelete
  4. hahhahahah.... xpe cakap apa2 pun, yang penting benda yang baik2 and elok2.. :)

    ReplyDelete
  5. nad:
    ok klu camtu nk ckp semoga suma impian nad jadik realiti la yer :))

    ReplyDelete
  6. ok. aku pilih nak kawen 11.11.11....amin. mintak-mintak masin mulut hang.

    ReplyDelete
  7. epalejau:
    baek..aku rasa ko kawen 11.11.11 ni la..dgn saper??wallahualam ;P

    ReplyDelete