Tuesday, February 1, 2011

aku mengaku !!


oh @dstickynote dh dijumpai oleh chenta_mia haha. so dari aku terkantoi dengan lebih ramai lagi dan dikutuk teruk especially kwn2 baek ku, better aku serah diri dan mengaku siap-siap. ya dengar sini kwn-kwn, saya, noor hafizah yang dulu tak pernah ada deria rasa nk buat frenster dan facebook tp kemudian ligat berblog dgn ini mengakui mempunyai account twitter. but wait, wait jgn kutuk dulu naa. meh nk cita camna aku leh terjebak lantas tebuat twitter ni hehe..



panjang citanya tp senang cita terjebak secara tak sengaja dan tanpa niat ok haha. masa tu faizalrockafela aka chemad, gigih nk bergaduh dgn indon pasal kes bola. tak cukup kat fesbuk dia kena cabar gaduh dkt twitter tp tak reti pakai. gigih punya pasal nk bergaduh tu aku ngn hijjah jadik mangsa ler. dia suh kami buat account twitter. sama-sama explore camna nk pakai. explore punya explore tak jumpa keseronokan dlm bertwitter ni. so tersadai la twitter kami bertiga tuh.

rupanya aku ngn hijjah ja tersadai. sedangkan chemad senyap2 twitt ngn artis tuh. giler belagak bila artis dh mula reply twitt dia. mula dia pasang ayat sengal suruh kami on. bila aku on balik tu la aku jadik terjebak ngn twitter ni. sbb ada orang dh follow aku. nk tau sapa??si epalejau haha. then dari dia terjumpa plak ngn nad dan acik. kemudian si nad dgn epal ni bercampur lak ngn chemad. maka terjadik la sebuah conference mengenakan chemad yg sengal tu cukup-cukup muhaha..

alkisahnya camtu la yer. tak dak niat ni tau..buat sbb nk explore jer. tak sangka leh berkwn dan bersembang ngn nad dan acik. dan kerana nad jugak si ana rafalli dan zahiril adzim say haloooo kat aku ;P...tp so far aku belum kategori aktif kot..on bila kena seru ja kihkih..jadik jgn kutuk naaaa ;'))


p/s: had, ko dh kutuk cukup2 dh..jgn tambah kutuk kat sini yer ahhaa..

10 comments:

  1. muahahaha....yes yes yes...aku berjaya mengkantoikan cik kertas melekit....

    ReplyDelete
  2. sak:
    hahaha tu ler pasai dulu aku dh tenganga sekali dh masa had jumpa aku..kemarin hg lak buat aku ah sudahhhhh....

    ReplyDelete
  3. waaahhh.. banyaknya nama nad!

    heheh....

    eh, itu belum masuk citer Imran Ajmain tetiba say selamat malam.. kan kan??? serius yg tu kelakar.. dia dapat hidu kita sembang pasal dia.

    ReplyDelete
  4. nad:
    haha mesti la byk sbb dgn nad la buleh mula aktif bertwitt..sampai chemad pun ckp "kwn hg si dya tu rajin giler twitt ngn artis ekekeke"


    ha la lupa psl imran ajmain tu..mmg kelakar habis hahaha

    ReplyDelete
  5. http://4.bp.blogspot.com/_3wNTZnee1LY/TUgSuO5xOKI/AAAAAAAAAlg/urJpk1CGV9s/s1600/s.bmp... meh aku nak tolong kasi gambar ko clean n clear.. hehe.. nampak tak s1600 tu.. ko bagi dalam 700 ker 800 ratus jer.. barular jadi macam ko inginkan... ;)

    ReplyDelete
  6. bulat:
    oh camtu eh???hahaha aku pakai save ja kihkih..ok aku try balik nanti...

    p/s: nampak sangat aku buta IT kahkah

    ReplyDelete
  7. alaaaaaaaaaaa, aku baru nak sambung kutuk ko kat sini, da kena sound siap-siap.cis!

    ko memang buta IT. tapi pasal carik info, ko la paling celik. kekeke...

    ReplyDelete
  8. ko ada twitter!!!!!!!!!oh tidakk...hg bg la apa2 pun alasannya..aku xleh terima!!!!!!1!haih..lps ni aktif bertwit2 la..

    ReplyDelete
  9. epalejau:
    hahaha cukup2 la aritu kutuk..buleh gak berkwn ngn kwn2 belog bila ada twiiter ni ye tak??

    celik info lagho??kahkah


    miss lolliyana:
    err dh aktif pun hahaha tp belum sampai tahap teruk la..klu kena seru ngn kwn2 baru aku on :P

    ReplyDelete
  10. aaaaacchhhOOOmmm..opss sori..tak sengaja..

    ReplyDelete