Wednesday, March 16, 2011

buat sedara ahmad faizal dan puan juriah


eh aku lupa la nk wish kat kwn aku sorang tu. kwn paling sengal dlm sejarah pernah aku jumpa. klu aku sengal dia lagi sengal teruk berganda2. tp sengal2 dia pon klu mintak tlg jadik drebar ka, isi angin tayar keta ka, format laptop berkali2 ka dia tak dak hal la sangat. belanja ja makan nasik ngn daging bakar cecah ayaq asam, ulam timun. then kira setel. jimat giler baru 5henget. mana nk cari fomat laptop harga 5 henget zaman skrg nih??huahua

so selamat pengantin baru buat chemad dan jue..semoga berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat. cuma chemad aku nk pesan kurangkan la perangai suka bebel tuh. ngalahkan pempuan. sian kat jue ngn anak2 hang nanti. bak kata hijjah bulan 12 ni kita kena standby kumpul duet beli hamper brg baby lak wakakaka. congratzzzzz yer :))




ni gambar terbaek dari album si kwn jue tu..yg lain klu aku letak kompom org gelak guling2 ahmad oii muhahaha

p/s : mintak maap tak dapat turun pahang or melaka kenduri hang ngn jue..kami doa dari jauh nih dun wori kehkeh

9 comments:

  1. hahaha...letak je la gmbr2 yg lawak tu..aku kan bakal raja lawak keenam nnti.hahahaha

    ReplyDelete
  2. thebotak's:
    benar??anda yakin??tidak menyesal???hahahah...

    ReplyDelete
  3. Eh da kawen da che mad? Melepas akuuu.. Congrats to him. Semoga yang baik-baik saja berlaku dalam kehidupan.. Amin.

    ReplyDelete
  4. Ooo..ini budak sengal tu.hahaa..

    Selamat pengantin baru chemad & chejue.
    p/s : kau ajak kieran n faizal dtg kenduri kau x?hehe

    ReplyDelete
  5. nad:
    ya ini la si sengal chemad tu..kehkeh..

    ReplyDelete
  6. Subhanallah.
    aku komen dari zaman bila entah tak kuar jugak rupanya.
    ko jangan sampai aku merajuk, pizah.

    ReplyDelete
  7. epalejau:
    lor bukan salah aku ler had..mcm pelik ko ja problem..kdg2 tenet sengal pun buleh jadik penyebab jugak..:'(

    ReplyDelete
  8. aku tak ingat da aku komen ape. haha. aku sakit ati ko tau! bencik aku!

    ada pun juga, komen tu sure la tak lari topik kan. mustila greet kawan tu.

    congrats, chemad. wish you a happy and better life with her to complete it :)

    ReplyDelete
  9. epalejau:
    kahkah bukan salah aku yer..
    klu kuar topik pon mesti buat sengal kat chemad ja la kan hahaha..

    p/s: chemad nk majuk setahun sbb kami tak pergi knduri kawen dia kuang2..

    ReplyDelete