Monday, April 11, 2011

aku download??

klu sebut pasal mendownload aku mmg paling malas. aku rela ja tunggu movie tu buffer dari download. pelik punya perangai kan tp dh jenis tu nk buat camna. sama la klu nk dengar lagu pun. harap la aku nk download. mesti aku paksa jieha downloadkan. even dia akan bebel berbakul2 tp kemudian akan ada bunyik send file kat skype. maseh jieha :))

tapi semalam entah apa mood entah. busan sangat kot. kwn2 sekarang suma sibuk semacam ja aku tengok. tak tahu ler sibuk ngn kerja or sibuk prepare nak kawen kehkeh..jgn marah nolly. dun wori, cun ja bekas telor hang post dlm blog hang tu hahaha..

sampai epalejau pelik aku sunyi sepi. tak nampak kt fesbuk, ym pon tidak. sampai dia kena kol aku tuh tanya mana pergi hehehe...ni gara-gara aku gigih mendownload soundtrack drama-drama korea ngeh3. giler fokus buat benda lagho. klu pasal kerja siap kena minum nescafe sbb tak tahan ngntuk :D

puas aku geledah youtube cari sountrack drama. ni salah satunya. dulu pernah dengar tp tak rasa nk dowload pun. buleh tahan gak ler suara si seohyun nih. selalu nyanyi dua tiga baris ja. ya la group 9 orang mau tarik rambut kalau tak sama adil bahagi kuikui..video clip tak dak kot. ada lagu2 style gini ja ha..lain2 soundtrack tu mls la aku nk taip ngn letak link heh..




p/s: busan teruk tp xdak idea nk update..tu pasal kuar pasal entry nih :P

2 comments:

  1. wolopon ni sekadar enrty di pinggiran sbb bosan xdak idea, ang tetap berjaya buat aku sengih sorang2. xbuleh nak gelak kuat2 nanti bos tanya pasepa gelak sbb bilik bos betoi2 sblh tempat aku. rindu!!!!

    ReplyDelete
  2. udalolli:
    wah uda is back!!hahaha..aku rindu giler komen2 hang yg mencuit hati tuh..1st time aku dengar entry aku under kategori sekadar dipingiran..lepas ni aku xmo dh letak ni entry busan or xdak idea tp letak entry sekadar dipinggiran :))

    ReplyDelete