Sunday, May 1, 2011

"she's here!!"

orang lain update pasal royal wedding aku pon gigih nak update. satu dunia teruja yer nk tgk wedding nih. orang lain excited aku tak heran. bos aku excited aku kerut dahi. sebabnya kan dia tak pernah kot buka website mcm facebook apatah lagi youtube kat pc dia.

klu buka IE or mozilla tu memang dah set ke company punya website. gigih tak gigih aku describe tahap dedikasi bos aku ni bekerja. tp jumaat lepas gila awal dia on youtube sbb nk tgk william bersanding katanya wakakaka. ayat tak tahan bersanding tu kuikui.

aku pun numpang tempek tgk. sbb nya aku nak tau kenapa suma org excited nk tgk. gigih la tgu tenet tu tesekat2 geraknya padahal sempat ja sampai umh tengok live. masa gigih tgk kat youtube tu lom sampai part penting pon.

so masa aku tengok tu aku tertarik ngn satu part ni. part yang buat aku tersengih haha. masa si kate tgh berjln menuju ke william. then si harry tu pusing belakang dan ckp something kat abang dia. agaknya dia cakap "she's here now" kot :D



ok dia pusing belakang




then dia ckp something kat abang dia..ngek kompom la lagi nebes dan tak sbr abang hang tu nk tgk bini dia harry woii hahaha


buleh nampak si william tu dh gerak2 badan dia time nih.sengal harry..tak kata dia la. klu aku pun, akan buat benda yang sama. terhegeh ja nk pusing belakang dan tgk. then cakap "dia dah sampai la, dia dah sampai" hahaha


p/s: akhirnya kisah aku dia dan merlin berakhir ngn ikatan pertunangan..tahniah miss lolliyana wakaka

4 comments:

  1. comel la tang ni.. hehe sangat kiut bila dia buat camtu tau. nampak sangat lepas dia cakap tu, william tarik napas.. wakakaka, neves!

    ReplyDelete
  2. epalejau:
    kan kan nampak dh william tak senang duduk..sengal punya adik..tp mcm aku ckp ler..klu aku jadik dia pun aku buat benda yg sama..bila lagi nk menyakat hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaa..weh..sampai kawin nnt pun..kisah merlin tetap akan jadi rahsia aku..kekeke..

    ReplyDelete
  4. miss lolliyana:
    wakakaka one day dia patut tahu sapa merlin dlm hati hg hatta dlm keadaan tegang pon ;P

    ReplyDelete