Wednesday, May 11, 2011

muka senyum hati mendidih


jangan tetipu ngn gambar nih..aku tersenyum girang. tapi tu luaran sahaja. hakikat yg sebenarnya aku mendidih, mengelegak dan menyirap kat dalam...



ni salah satu sbb kenapa aku tak beli2 lagi charger..ya la dh terbang rm27o camtu ja..owh entry pasal charger dan saman lagi wakakaka..sory yer :D


p/s: klu sapa perasan aku delete entry arghhhhhhhh dan gantikan ngn entry laju2..yg sempat baca kisah yang sama tp lain title tu anda mmg bertuah kihkih

9 comments:

  1. aku xsmpt baca!! plis plis plis publish smula pizzzzzz!!!

    ReplyDelete
  2. uda:
    wakakaka harap maap tiada ulang tayang aka publish..kan dh ckp tajuuk lain content sama ekekeke

    ReplyDelete
  3. ada ulang tayang ka?

    erk, ada award utk ko. suka2 ja ni tau. =)

    ReplyDelete
  4. ms lolliyana:
    syabas anda amat bertuah melihat entry penuh emosi sekali aritu wakakaka..

    atieabid:
    haha maap sis xde la..

    award??wah makasehhhhhh mmuahhhhhh :D

    ReplyDelete
  5. nak senyum2 bagai. kalau nak nangis tu, nangis ajela depan kamera.. apa susah.. haha..

    ReplyDelete
  6. pijah : jgn lupa idea kayu hoki ngan minyak petrol nk bakaq keta..hahahaha

    ReplyDelete
  7. hijjah:
    wakaka mana buleh lupa tambah2 idea bakaq keta terus..tah apa2 punya idea haha

    ReplyDelete
  8. uda:
    rasanya aku dh bls komen hg uda..tp hilang masa blogger buat hal aritu..maap yer da tak dak ulang tayang aka publish semula..xdapat la hg bc kemarahan aku yg luarbiasa selepas kejadian kat warung makan pak halim :))

    ReplyDelete