Monday, May 30, 2011

konon hati halus


manjang duk cerita nengok cita korea 16 episode, hero korea hensem, jalan cita tangkap leleh tp lawak, heroin sengal dalam cun la kan. so kali ni turn cita melayu lak..

aku follow juvana sekarang. episode satu dan dua mmg aku tak sampai hati tengok daim tu kena belasah. sian giler haha. lepas tu episode tiga tak tengok terus sbb aku rasa sian nk tengok. wah buleh tahan halus hati aku ni wakakaka. jangan tak caya, gituuuuuuu!!hahaha

tapi mana tahan dengar hijjah cerita. gaya penceritaan dia buat aku haish tak leh jadik. kena tengok sendirik ni. baru real ekekeke..so sambung sampai la tadi. mmg best cita ni. tak dak lagi la aku jumpa orang yang cakap cita ni tak best. dan err tak jumpa lagi orang yang tak nak tengok sbb berhati halus bila hero kena belasah ekekeke..





p/s: nora elena best ka dak???jwb biar iklas jgn ego lak hahaha

10 comments:

  1. weh..aku sama cam hg..episod 3 xtgk dah sbb xtahan tgk depa kena belasah.best mmg best..tp ganas sgt.huhu..hati aku halus beb..hahah

    p/s:nora elena besh...aku ikhlas ni..

    ReplyDelete
  2. ms lolliyana:
    hahaha mula2 ja tak sampai hati..dh masuk byk episode tak halus sangat dh tgk dia kena belasah pon..alah tegal biasa gitu wakaka..

    p/s:ya aku caya hg iklas hikhik..

    ReplyDelete
  3. hoh aku xpnh tgk lak cita juvana ni. best ke?????????

    cita nora elena xbest. tp aron aziz n saliha best ;p

    ReplyDelete
  4. uda:
    best cuba try hang tengok sekali uda..tp klu hang ala berhati halus mungkin tak sesuai..cita ni agak ganas membuli hehe..

    haha hg jwb iklas ka dak xbest tu uda?;P

    ReplyDelete
  5. OMG OMG.. Zahiril okeyh.
    mana boleh tak best..hehe.
    Nad tak miss.. kalau terlepas pun laju2 catch up di tonton.

    p/s : Nora Elena xpernah tgk.. sbb xsempat. sibuk semedang.. waaa

    ReplyDelete
  6. yup zahiril tuh mesti la best kan haha..tu pasal mmg xleh telepas..tepacak depan tv kul 9 ngeh3..

    p/s: saja tya psal nora elena sbb ramai tgh angau ngn si seth tu hikhik..

    ReplyDelete
  7. Arghhhh.. Baru aku perasan. Aku bukan tak tengok AF8 je. Tapi semua citer kat TV aku tak tengok. Gilaaaaaaa!!

    ReplyDelete
  8. epalejau:
    hahaha biar benar..bukan ko layan cita indon apa tajuk entah kt tv tu ker..

    ReplyDelete
  9. Dulu Cahaya. Sekarang, ada gak la KADANG-KADANG layan Melody.. Safa & Marwah... Ape lagi eh. Ntah.. Hahahaha..

    ReplyDelete
  10. epalejau:
    see ko bukan tak tengok tv tp ko tak tengok rancangn yg org lain tgk..ko tgk cita indo jer ekkeekeke

    ReplyDelete