Sunday, June 26, 2011

masalah siput sedut






ada sapa-sapa ada problem cam aku tak. tak reti nak sedut isi siput tu kuar??haha..serius ni bukan lawak or reka-reka punya cita okeh. dulu-dulu lagi la teruk. dari 10 maybe aku berjaya sedut tiga ja kot..

sbb tu aku tak ingat bila last aku makan siput sedut. tp tgh hari tadi makcik sebelah umah bagi semangkok masak lemak siput sedut. agaknya bila dh tua2 ni dh reti kot nk sedut. byk gak la buleh makan banding dulu2 huahua..


p/s: tahniah buat dilla dan syawal..selamat pengantin baru dan semoga kekal sampai ke syurga :))

6 comments:

  1. haha. aku punya x tersedut2 kot. hahaha..

    ReplyDelete
  2. atieabid:
    haha ye ke??moh la kita mkn benda lain yg tak yah sedut yer ..

    ReplyDelete
  3. Wah, my feberet okayyyyy!?!! dulu masa aku kecik, aku makan tapi aku takyah sedut. Sebab bapak aku tolong sedutkan aku tinggal telan je.. Wakakaaka.. Aritu yang aku turun Kedah, ko hidang aku dengan ayam percik kan.. Mak angkat aku pulak hidang aku dengan siput sedut ni lah! Yummy! Thats why aku sayang korang sangat-sangat :)

    ReplyDelete
  4. epalejau:
    ko suka siput sedut??haha asal aku tak tau neh..tgk xrugi ko datang semananjung..apa ko nak makan suma org sediakan tau wakaka..so xnk turun lagi hujung thn ne??:D

    ReplyDelete
  5. waaaaaaaa...sangat geli aku melihat lauk siputttttttt

    ReplyDelete
  6. thebotak's:
    rilek ar bukan siput babi pon wakaka..ala hang tu anak mak salleh mmg ler geli makanan2 kg2 neh hahaha

    ReplyDelete