Monday, June 20, 2011

wah gurau kasar nampak


tgk gambar tu, tu la laptop aku. tadi sebelom aku menaip entry ni kan dia telah tepadam dengan sendiriknya lebih kurang 4 kali. ya dia mmg camtu sejak masuk usia emas ni. mudah sangat sensitip. sikit, sikit nk terpadam sendirik. tambah2 klu aku tgh syok layan online drama.




ni lom kira dia naek blank screen pelbagai kaler lagi tuh..

mcm tadi, aku tgh syok layan city hunter, dia buleh lak gurau2 main shut2 down sendirik. suka benar dia. yg best tu bila aku on balik, dia bagi aku tengok kt part yang sama ja. sampai ja part tu dia tepadam balik. asal aku on then sampai part tu dia tepadam lagi!!

wah sukakan dia begurau kasar ngn aku. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh buleh tak jgn buat cengitu time beruk aku tgh laju??? aku beli baru kang puas hati!!



p/s: tp bak kata zul tadi, laptop hang tu dh expired, sampai masa beli baru dh pon ..err tp dia lom betul2 kiok lagi nk beli baru hehe :D

6 comments:

  1. ni campak lombong ikan paus pun mati ni..Biasalah dah warga emas katakan..uzur la die nyer...

    ReplyDelete
  2. thebotak's:
    tu pasai..aku rasa nk beli baru ja ni ha..tp buleh pakai lgi klu nk beli baru pon..

    ReplyDelete
  3. hahaha keja nk paw..tgh pk lagi nk beli bru ke x ngeh3..

    ReplyDelete
  4. Ni dah selalu on9 ni, maksudnya hayat dia masih panjang la kan??? Mujur tak beli baru.. Ye dak? Hahahaa..

    ReplyDelete
  5. epalejau:
    baru mula semalam ja dia tak tepadam..aku naek heran lak..tp bagus la selamat duet aku hihi

    ReplyDelete