Sunday, July 24, 2011

1 nite 2 days

percaya tak abang aku yang kerjanya ngutuk aku sbb aku rajin tengok cita korea gelak tebahak-bahak bila dia tak dak pilihan nak tengok channel lain sbb aku pegang remote control tv lagi pantas dari dia masa layan game show korea ni.



game show ni namanya 1 nite 2 days. depa selalu main game bodoh2 ja sbb nk berebut benda makan or tempat tdo. sapa kalah tak dapat makan dan kena tdo dlm kemah kat luar. dengar ja pon dh merapu. mau tak gelak nengok nya tu ekeke..

tapi malam ni kerajinan nk search youtube cari episode yang latest dan ada subtitle tu kurang sket. so aku share link yang mana aku jumpa dulu ja la wakakaka. sapa2 nk tgk buleh cari sendirik or layan ja la kat astro malam2 minggu tu yer :P





p.s: had jgn suruh aku cari link kt ko time2 aku tengah malas cenggini yer ahahaha

4 comments:

  1. ms lolliyana:
    klu xsilap aku ari jumaat malam..dlm 9.30 camtu..aku klu teringat ja tengok pon..

    ReplyDelete
  2. hahaha xabeh2 ngan korea ang tu...
    bila nk belajar menjahit?? hehee raya dh nk dekat..:)

    ReplyDelete
  3. miaainis:
    wakaka hiburan tu namanya..tu noo kain murah2 xbeli lagi ni nk belajaq..tgu jumpa kain murah2 la kot hehe..

    ReplyDelete