Sunday, July 31, 2011

update ringkas


ni update ringkas sbb baru balik rumah. mak dato kuar tadi. esok baru nak puasa tapi pekan sg petani dah sesak cam esok nak raya.

dari tesco lama lari ke tesco baru sama sesak dan paking full ja aku tengok. gila gigih berpusing tadi cari paking. makaseh buat drebar aku si miaainis. takpa keta hang auto tak dak la rasa lenguh kaki tu ekekeke.

dan dalam masa beberapa minit lagi, suma setan2 akan diikat untuk sebulan muhahaha. so salam ramadhan dan selamat berpuasa untuk semua ya ;))




pinjam gambar ni dari fesbuk zatty :P



p/s: miss lolliyana esok kedah cuti tau kuikui...

4 comments:

  1. Woit....gila cepat post entry hahaaa, gud3.. kaki aku mmg xlenguh tapi mintak sorry la bebanyak weh, wit barang aku td lupa r nak bagi..

    punya khusyuk luah perasaan, hahaha sedaq2 dh sampai umah ang. (",)

    ReplyDelete
  2. miaanis:
    haha cepat la kejar magrib kang xjadik la entry setan kena ikat aku neh kuikui..ala xpa bila2 kuaq buleh ja nk bagi...

    hang mmg klu beckp xsedar :D

    ReplyDelete
  3. sila jgn ajak aku bergosip bln ni..kui2...selamat berpuasa!

    ReplyDelete
  4. ms lolliyana:
    xdak ke maknanya nk ajak..cuma klu berbicang pasal artis kat paper buleh kot kuikui

    ReplyDelete