Saturday, August 20, 2011

geng mengaji

sangat comei la si usamah dengan yehyeh dalam geng mengaji. gelak aku tengok perangai budak2 ni dalam cita tuh. mak aih tok imam ngn rotan dia. ngeri aih hahaha.. hampa ada bawak handbag mak p ngaji???hahaha yehyeh bawak okeh!! cer tengok scene usamah neh plak..





masa kecik2 dulu aku mengaji ngn arwah tok aku. dia garang oooooooo.. siap ada rotan mcm tok imam tu haha..tp idak la aku penah kena pukul. dia selalu cucuk ja perut aku ngn rotan dia tu ekekke..tu pun dh ngeri habis kot kuikui...

tapi drama ni mmg klasik. byk nostalgia waktu mengaji time kecik2 dulu..paling tak leh lupa makan ais krim malesia 20 sen mcm dalam drama neh :))


p/s: raya sakan tahun nih..10 ari tuh cuti haha

6 comments:

  1. kahkahkah.. aku teringat zaman2 aku ngaji Quran dengan mak aku.. takat rotan, hanger, dan tali pinggang tu tak layan dahhh.. pisauuuu mak aku hulur kat aku, hahahahahhaah! padan muka suka sangat ngelat!!

    budak ini sangat comel okayyyy!! macam mau ciom2.. aku sekali je penah tengok citer ni.. tak sempat mau duk depan tv sangat ):

    ReplyDelete
  2. epalejau:
    mak aih garangnya mak ko..ni kompom ko teruk sangat ngelatnya kan hahaha..

    tu la budak tu sangat comei..pandai benar beckp..pegi ngaji pon bwk puppet..aku pon jrg tgk kecuali yg diulang ari sabtu..last2 aku cari kt utube ja lah..

    ReplyDelete
  3. ahahaha...pizah,aku tgk cita ni sbb budak usamah tu la,suara dia kiut gila ,petah lak tu bercakap...hahahaha

    ReplyDelete
  4. chenta mia:
    hahaha kan usamah ni comei sangat..mejadik toi dia belakon..bila dia beckp bunyik cute gila haha

    ReplyDelete
  5. mcm suara upin n ipin pon ade.


    p.s: klo g mall, jenuh dengor upin n ipin melalak lagu raya. semangat tol dak botak 2org tu heheheeeee

    ReplyDelete
  6. udalolli:
    haha ya la kan suara budak2 mmg sama pesyen kot..

    tu ka?? aku xpenah dgr lagi depa melalak..nk kena p supermaket gak la gini heeheee

    ReplyDelete