Monday, August 15, 2011

saat bertentang mata


dalam banyak-banyak hari kita puasa

dalam banyak-banyak lauk depan mata

dalam banyak-banyak jenis kaler air

dalam banyak-banyak bentuk kueh-mueh

tak dak satu pon yang betul-betul buat aku cair

sehinggalah di saat aku bertentang mata dengan si dia






mr. mini buger kak ipar aku buat neh!!!

memang meleleh

pusing laju-laju tengok jam

aiseh baru kul 6 lebih

asal awal sangat dia gorengnya pon..

dan jgn tanya berapa bijik aku telan lepas dengar azan bekumandang muhaha



p/s: ok masuk opis arini akak2 opis dah mula menyalin resepi nk buat kueh.meriahuoll hahaha..pinjam akak senduk punya nama blog sat :P


11 comments:

  1. Ya Allah pizahhhh............dah la aku bc entry ni pepagi buta..memang tercabar sungguh tgk kemolekkan mini beger ni...Meriahuoll!!!

    ReplyDelete
  2. uwaaaaaaaaaaaaa my peberet!!!!!!!!
    terus kecur liur huhuhu
    nak cari resepi jugak :)

    ReplyDelete
  3. skinz:
    hahaha mmg meriahuoll!!..mengugat iman tul kan kuikui

    miss labi:
    lap cepat jgn sampai basah keyboard haha..ha cari la kang petang buleh buat..xpon beli ja kat bazar hehe

    ReplyDelete
  4. sesungguhnya..berdosa la anda kerana menggugatkn iman kami2 yg melihat kuih yg menyelerakan itu..
    oh mannnnnnnnnnn...feveret aku tuhhhhh

    ReplyDelete
  5. miss lolliyana:
    haha tidak tidak aku pon mangsa keadaan jugak..aku lagi la..depan mata tgh panas2 lak tu hahhhaa

    ReplyDelete
  6. ko buat aku teringat dekat mak.. nak nges nie.. huk3..

    aku suka lagi satu.. yang letak kacang merah dalam dia.. pau goreng kot orang panggil.. hehe

    -bulat-

    ReplyDelete
  7. eh eh, dah lebih jam 6 tuh, dah boleh bukak posa da kat sini ;)))

    mini burger aku tak berapa suka sangat, sebab banyak sayurrrr.. hahahaha..

    ReplyDelete
  8. bulat:
    alolo ciannyer dier uhukss..
    ha ya la tu pau goreng..mmg sedap terangkat habes pon wakakaka..

    epalejau:
    xsuka sayur konon..tp nasik kerabu febret tak hengat..tu telah2 penoh sayur kuikui

    ReplyDelete
  9. Nasik kerabu?eh tolonggg eh! Nasik kerabu peberet tapi sayur pilih buang laa.. Hahaha.. Sama gak dgn laksa. Hahaha..

    ReplyDelete
  10. eh eh..tolong siket eh..
    nasik kerabu feberet aku, tapi sayur pilih buang ehhhh!!
    hahahahaha..
    sama gak dgn laksa...hahahahaha!!!

    ReplyDelete
  11. epalejau:
    ces laksa ok la buang sayur..nasek kerabu tp buang sayur tang mana pangei nasek kerabunya dah hahahaha

    ReplyDelete