Thursday, August 25, 2011

tak dengki dah tahun ni :))


akhirnya setelah 3 kali beraya sebagai sorang lebrian, aku tak perlu lagi keja sehari sebelom raya. dua tahun sebelom ni esok nk raya hari ini kena pergi keja lagi. orang lain tengah sibuk bakar lemang, buat ketupat, masak serunding aku still kena hadap buku kat lebri. bikin panassssss hati ja.

dis year hahaha sori miss lolliyana aku terbuat entry neh..tak bemaksud nak buat hang sedih :P..esok 26 hb aku dah mula cuti muhahaha..jadik tahun ni tak dak la entry sila tunggu esok cam tahun lepas sebab kes dengki dan tak puas hati org lain dh cuti tp aku kena keja sehari sebelom raya.

secara totalnya klu ikot pekiraan ilmu hisab yang melibatkan formula tambah cuti hujung minggu, cuti hari raya, cuti medeka, cuti sukarela ambek dan cuti kena paksa dengan company berjumlah 10 hari. puas hati.sakan kan??muhahaha!!

poyo ja mcm orang lain tak cuti 10 ari ekekeke..apapon dengar lagu raya dulu seround hahaha..





p/s: raya la puas2..masuk keja masak kot nk prepare untuk MQA gulp!!

7 comments:

  1. baiknyer hati dato...dh la gaji masuk sebelum raye...eee..sungguh sgt baik hati.time aku dulu..jgn harap!balik kg tangan kosong je time raye!cit poooodah!

    ReplyDelete
  2. the botaks:
    haha baek ek??dia paksa gak amek cuti..campur2 suma tu yg jdik 10 ari..cam kompom ja masuk sebelom raya gaji tu..tp logik la klu masuk b4 raya..klu lepas raya lambat sangat dah :P

    ReplyDelete
  3. bestnyaaaaaaaaaaaaa cuti 10 hari..aku cuti 9 hari jah! hahahahahahahahaha..

    ReplyDelete
  4. aku masih cuba menerima kenyataan yg aku cuti kejap je.huhu..tabah noly..tabah..

    ReplyDelete
  5. epalejau:
    mesti ko dengki kan aku cuti 10 ari..ko 9 ari jerk hahahahaha..

    miss lolliyana:
    hahaha ala ni 1st time kan hg kena keja sehari seblom raya dan cuti sikit..aku lak baru 1st time dpat cuti awal..:D

    ReplyDelete
  6. aku masuk keja takde nak prepare untuk MQA.. wakakakaaa ;)) tapi ade UPSR. huuh..

    ReplyDelete
  7. epalejau:
    hoh senang cita sama ja gelodak perasaan kita lepas raya ni huwaaaaa..

    ReplyDelete