Thursday, September 15, 2011

eh, farid kamil!!

abaikan lisa surihani dalam gambar berikot. tapi sila fokus pada farid kamil sebab aku nak cita pasal budak aloq staq sorang tuh. motif letak gambar ni??haha sebab aku tak rasa dia smart kecuali dalam movie ni ja. sorry peminat farid kamil ;P..




oh jangan salah faham. aku bukan peminat farid kamil. tapi cikgu mahfuzah sangat minat dia. so mmg jadik impian cikgu mahfuzah la untuk terserempak dengan farid kamil ni dalam uitm tuh especially masa mula-mula sambung study kat shah alam.

maklum la kisah farid kamil wujud kat uitm puncak perdana tu mmg well known dari merbok lagi. so bila sambung degree kat sana tunggu lagi??tak mau tgk dia depan-depan???

tapi entah tak berjodoh kot nk jumpa dia masa baru-baru duduk sana tu. sampai la satu hari masa dalam kelas management. apa nama lecturer comei tu entah???hahaha aku lupa nama dia kuang2. cik wan ker??;P

aku yg mmg tengah mengantuk giler time tu tertoleh ke luar cermin. sekali farid kamil lalu oooo!!terus aku tercakap "eh, farid kamil!!" niat masa tu konon nk gtau cikgu mahfuzah la kan. sekali satu kelas toleh tengok. klu dah satu kelas tengok hang rasa cik wan tu tak toleh tengok???

laju ja ayat ni sampai ke lubang telinga aku " sini mmg ramai artis. ramai lagi buleh jumpa lepas kelas ni".. agak-agak muka aku time tu?? memang persis gadis melayu yang duduk tunduk sopan dan ayu sambil tersenyum simpul menahan malu (T_T)

tapi akhirnya cikgu mahfuzah dapat gak autograph si farid kamil..tak tau ler dia simpan lagi ke tak autograph yg siap dengan ayat thanks for being my fan..-farid kamil- hahaha

p/s: aku tak rasa classmate aku still ingat lagi pasal kes ni..yg kompom aku mmg tak lupa punya lah hoho

8 comments:

  1. teringat cerita c hadra yg terserempak dengan farid kamil kat tangga. buat2 jual mahal konon. tp pastu gedik terkinja2 happy. hahaa..

    ReplyDelete
  2. atieabid:
    ahahha kt puncak semua yg klu teserempak ngn farid kamil tu buat jual mahal giler..elok lepas jauh sikit ja dari mamat tu mula tegedik2 lompat suka hahaha..sengal tul masing2 wakakaka

    ReplyDelete
  3. aku xingat..sori!!hahah..maybe aku tido kot time ni..n aku xminat lnsg farid kamill..eeeuuuwww..xsuka2..

    ReplyDelete
  4. ms lolliyana:
    haha aku redha ja hg tak ingat sbb byk benda yg jadik masa kita study dulu hang xpenah ingat pon huahua..

    pooh ja minat giler kat farid kamil ni dulu..ingt dia tahan farid nk mintak autograpph depan faculty??wakkakka

    ReplyDelete
  5. giler lawak la...cmner hang boleh x perasan yg sora hang mmg x berapa nk slow pizah???

    ReplyDelete
  6. mirakuru:
    masa tu tgh ngantuk tetiba segar dan betenaga pas nampak farid kamil..tu pasai xsedaq diri lontaran vocal aku pon setanding jaclin victor hahaha

    ReplyDelete
  7. eh pariiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttt!! hahaha.. aku sekali dan pertama kali terserempak dengan farid kamil ni kat tangga nu laa.. buat-buat jual mahal sebelum terkinja-kinja..

    then kali kedua, kat kandang..aku pandang dia, dia pandang aku.. aku nak senyum, takut obvious sangat..so wat taktau ajela macam biasa..dalam ati mak aih..

    kali ketiga, kat restoran ibu..dia beratur betul-betuuuuuuuuuuuuul queue belakang aku..dan bleh tak aku tak perasan.. padahal aisya yang tunggu aku kat depan pintu da setengah mati bagi isyarat belakang aku ada farid kamil..wakakaka..melepas i nak buat-buat pengsan suh farid sambut..

    yang keempat, takyahla citer..nnt ko perli aku suh buat satu entry pulak..wakakaka..

    ReplyDelete
  8. epalejau:
    hahaha aku rasa ramai budak puncak yg ada pengalaman camtu ngn si farid kamil tapi biasa la buat2 jual mahal lepas tu kecoh satu rumah hahaha.

    ko ingat ko sorang jer farid kamil beratur kat belakang??aku pon penah ooo masa beli goreng pisang makcik kelantan tu..aku xperasan pon tp cikgu mahfuzah siap jeles2 ko tau..hehe

    ReplyDelete