Monday, September 12, 2011

penangan tv zaman sekolah

guess what aku tak melayan cita korea online tapi aku tetiba melayan charmed yang last aku tgk masa sekolah-sekolah dulu..ada sapa-sapa giler charmed???so sapa yang ampa suka??haha ok aku suka piper and of course ler anak dia si chris versi masa depan ngeh3..tapi tahir suka phoebe..yeah bila tengok balik drama ni rasa kelakar lak si phoebe ni hohoho




charmed 9??err bukan 8 ja ka??hehe


bila tetiba ungkit pasal charmed series depan tahir dan jieha dengan sepantas kilat depa jerit charmed yang 3 sisters witch tu ka??feberet tuuuuu!!hahaha..jieha suruh download tapi arahan mendownload itu diarahkan pada org yang salah sbb aku bukan jenis suka mendownload mcm aku pernah crita kat sini dulu heh..so jieha, ada dua pilihan ja samada hang download sendirik lepas tu copy kat aku or just cari jer kat youtube :P

well cita ni mmg tahyul habis tak yah cakap la kan..tapi kalau setakat tgk gitu2 tak apa kot haha..aku tak ingat season mana yang last aku tengok tapi kalau tak salah season 6 sbb ada chris. anak piper dengan leo yang datang dari masa depan sbb nk selamatkan abang dia si wyatt dari jadik jahat.

giler kan ingat??ingat aku ni hantu cerita korea jepon ja ka.. cita indon pon aku terlayan apatah lagi cita omputih. senang cita aku ni mmg kaki tengok tv pon time2 sekolah dulu hahaha..satu pengakuan iklas dari hati :D

err satu lagi cerita tekenal zaman aku sekolah dulu. kalau tak ingat mmg tipu la. cerita nih ;P..




THE CAVE OF THE GOLDEN ROSE!!

fantaghiro, ramualdo, tarabas. perghhhh!!giler tak hengat dulu ni beb!! mana ada budak sekolah zaman aku buleh lupa punya lah cerita ni..tahir kata tv9 tengah tayang balik. patut la aku tgk status gigih nani mintak mata bertahan dari ngntuk gara2 nk tunggu cita tu..hebat tak hebat penangan cerita ni..sampai sekarang pon buleh ingat plot cerita nya wakaka..tapi aku tak gigih nk ulang tgk dah kot kecuali mmg aku depan tv dan tertengok ler :P


p/s: gudluck pada semua anak-anak yang amek upsr esok dan teacher hadra yang cuak mengalahkan students dia hahahaha

12 comments:

  1. wah...aku suka entry2 cenggini la pizah....memorable betoi la...huhuh...aku pon igt la part yg chris mai from future sbb nak savekan abg dia....aku rs part tu atr part2 yg last dh aku tgk...igt2 lupa dh la....haishhh....

    ReplyDelete
  2. mirakuru:
    owh sangat memori kan hehe..aku rasa lepas season chris mai dri future tu kta dh masuk uitm la..ssh nk tgk tv dah..tu yg xfollow apa jadik lepas tu..ya dak??

    ReplyDelete
  3. aku pon rs cm tu gak la...kalo kita dok umah g pa motif lak aku x ngadap tb...sah2 la tu bnda wajib...hohoho...dok uitm mmg x gigih la nak turun bwh tgk tb...

    ReplyDelete
  4. mirakuru:
    haha entah hai..dulu tenet pon mahai klu nk duduk hadap mcm la..burung antu tetap burung antu tapi versi hadap tb kuang2...klu turun bwh pon lom tentu sama selera dgn yg pegang remote hmm...

    ReplyDelete
  5. tu la psl....ngee~tp aku da 1 g citer fev ms kecik...penah tgk citer seaquest x???kalo x silap aku cmtu la dia punya spelling...citer psl kehidupan dlm kapal selam kot...owh...sgt suka..

    ReplyDelete
  6. mirakuru:
    awat aku xingat cita tu..ka aku tak tgk haha..lagi burung antu hg rupanya banding aku ngeh2..

    ReplyDelete
  7. hoi2..jgn lupakan aku..aku pun layan charmed tu.n cite fanthagiro tu...stat dr iklan dia...aku sampai xlalu mkn sbb xsbr2 nak tgk balik..haha..yahuu..ari2 ahad tu terisi semula!!!

    ReplyDelete
  8. ms loliyana:
    uih layan jugak..nampak sangat zmn sekolah kita astro tak dak..tgk channel yg sama lepas tu drama pon yang sama huahua..kan dah ckp penangan fantaghiro sampai skrg ooo haha

    ReplyDelete
  9. wahh!!! bwajah baru.. baru nampak ceria sikit.. klu tak suram jer.. huhu..

    -bulat-

    ReplyDelete
  10. bulat:
    hahaha aku mmg suka kaler kelabu asap2 ni..tp xpa la dis time try kaler meriah sket hikhik

    ReplyDelete
  11. citer ni best kan? i mean semua la jenis-jenis citer gini.. merlin pun.. eh tetibe..

    ReplyDelete
  12. epalejau:
    haha ha ah tetiba..tp betul la merlin pon spesis drama2 camtu..jenis main magic..sama la ngn harry potter pon kan..dan semua tu mmg best :))

    ReplyDelete