Saturday, September 17, 2011

sori kansel :D


terlalu depan tv masa tv3 tengah pasang iklan nih. terpaling tertengok dan nampak si hero. terus terkuar dari mulut. " eh botak, botak juvana!!nk kena tengok ni".. sekali kuar lak si heroin. err terus tekuar dari mulut jugak. "hmm tak pa lah. kansel la nak tengok " wakakaka





hoh mmg kena tgk kt youtube ka??so click tgk kat sana ja lah nooo


maap yer pada peminat si heroin tuh ;P.. ala setakat aku sorang kansel tak jadik tengok tu tak jejas aih. ramai lagi peminat drama melayu akan layan drama ni yer dak??kwn2 yg tegar tengok tu nanti recap untuk aku okeh kuikui..


p/s: bukan salah aku tak tengok drama melayu. hampir2 dah tu nk tgk tp...hahaha

11 comments:

  1. its the same tots when i 1st saw the iklan too...rs cm teringin nak tgk but suddenly.....oooo...damnn.....

    ReplyDelete
  2. mirakuru:
    alamak dah dua orang tak nak tengok ni..tp still xterjejas rating kot kihkih..

    ReplyDelete
  3. ala...kalo terjejas rating pon pizah...depa still kaya dr kita kot...kuang3....

    ReplyDelete
  4. mirakuru:
    yeah tepat sekali..depa menten kaya..prihatin lak aku tolong ssh hati drama org rating low..gigih toi ekeke

    ReplyDelete
  5. kenapa blog ni x dak button like r???aku like statement ang di atas pizahh...ekekek

    ReplyDelete
  6. mirakuru:
    ada ja klu nk letak..yg like fb tu..mau ka??hahaha

    ReplyDelete
  7. er..tp aku rsa cam nak tgk skit2 la..nak tgk botakkk...kekkee..

    ReplyDelete
  8. aku semuuuuuuuuuuuua cerita aku layan. takat fasha sanda ni?? tak tau da berapa ketul citer dia aku tengok.. bukan pasal aku minat. tapi terr nonton. bleh tak? hahahahaha..

    ReplyDelete
  9. miss lolliyana:
    haha ok kamu tegar nampaknya..so recap untuk aku ngn tahir yer :D

    epalejau:
    ternonton dlm keadaan tak dak cita lain tu buleh diterima sbb aku pon kdg2 jadik cenggitu gak hehe..

    ReplyDelete
  10. hahah.....nolly punya statement..."nak tgk skit2' buleh ka tgk sikit2????

    ReplyDelete
  11. mirakuru:
    haha bukan kata2 sikit tahir..berapa episode dh dia termiss..mmg zero dh jadiknya wakakkaka

    ReplyDelete