Tuesday, September 6, 2011

teka lagu raya versi kami

wak AG ngn usop ni lambat tul main teka tajuk lagu raya. aku ngn kwn-kwn aku seminggu nk raya kami dh puas main. tapi kami tak main teka teka tajuk lagu. kami main sambung lirik terus.. nak tengok camna kelam kabut dan berebut2 kwn-kwn aku nk jadik pemenang??budget cam dapat hadiah ja padahal apa pon tak dak haha

gelak guling2 tgk masing-masing berebut nk jadik paling pantas taip lirik lagu. sampai salah salah eja la punya nk laju. rasa mcm nk tecabut ja keyboard sbb laju sangat menaip. semput teruk sbb gelak sakan ekekeke..tapi nk gtau siap-siap la. aku tukang pengacara yer. tak yah nk berebut taip perah otak ingat lirik huahua..cara ngelat untuk betanding sbb aku lagi fail teruk dari miss lolliyana kuang2 :P









cukup la aku post tiga dari banyak-banyak lagu yg depa duk berebut nk jwb sepanjang minggu sebelom raya tu. champion jgn tanya la kompom la yg paling cepat menaip even beterabur. dilla memang otai ingat lirik lagu raya. tahniah puan dilla bak kata cikgu mahfuzah asal ada pekataan syawal ja lirik lagu tu kompom dia nombor 1. maklom la nama laki dia syawal kuikui

tahir nombor dua berentap sakan dengan cikgu mahfuzah. ainun pon buleh tahan mantap kecuali lagu aisyah pulang lah yg dia mmg buat-buat tak tahu haha. tapi malang pada miss lolliyana sbb dia gagal semua lagu wakakaka..tak pa raya haji kita cuba lagi yer kihkih..


p/s: librarian tu sebenarnya keja dia apa??kwn2 tolong explain..

8 comments:

  1. kahkahkah.. dila excited setiap kali raya noh. dah tu laki sapa nama haji? nt semangat la nak raya haji

    ReplyDelete
  2. udalolli:
    hahaha mmg excited sampai orang lain tak daya nk melawan..haji?hahaha so far tak dak tp nama tunang nolly mula hurup H kekeke

    ReplyDelete
  3. huh..tggu la thn dpn aku create game lain lak..xaci tui main game yg aku xde skill lnsg..

    p/s:xde kena mengena haji ngan aku..hohoho..

    ReplyDelete
  4. miss lolliyana:
    haha tahun depan kome2 sumer free ker??:P

    ReplyDelete
  5. tahun depan kita main dua ja kot pizah..yg len sumer msti tgh discuss nak bk raya mana??kan....

    ReplyDelete
  6. mirakuru:
    uih bukan kata tahun depan tahun ni pon dah ada yg dh pk siap2 untuk tahun depan tau dak kahkah

    ReplyDelete
  7. wah...adakah????huhuh.....awat jauh sgt pikiaq tu....jgn la jauh sgt.....nti kami tertinggal ke belakang...x sempat nak ligan ni...huhuhu

    ReplyDelete
  8. mirakuru:
    hahaha cer hg bca entry nolly yg mana entah..ssh hati untuk tahun depan punya raya..maju kehdapn terus makcik tu wakakakaka

    ReplyDelete