Thursday, October 27, 2011

khas buat my kwn betekak

wah tetiba aku rasa jieha dh jadik ala2 artis. esok dia nak kawen kawan2 dh siap buat entry khas tu. paling tak tahan si tahir. betahun tak buka blog sendirik tapi dek sebab ex-roomate dia nak kawen esok terus dia update tu kahkah.

then si miss lolliyana pon dah kuar entry- entry matang dia. dlm matang-matang tu ada gak selit ucapan khas untuk si jieha. so aku pon tunggu lagi. mesti la bawak kuar satu entry khas jugerrrr!! ekekeke

sama cam tahir gak, jieha ni antara kawan kesayangan aku la. sangat close di uitm. well buleh tgk kami betekak mcm apa lagi tiap kali jumpa sampai kwn2 ingat kami betul2 serius begaduh. tapi tu la cara kami bercommunicate sebenarnya wakakaka. kasar tapi apa2 hal kami sangat sejiwa dan bersatu teguh menyokong antara satu sama lain. nampak ja camtu tapi sebenarnya we love each other ketat2 oooo. gitu kahkah



zaman anak dara jieha hahaha

sebab tu bila dia nak kawen aku sangat la hepi untuk dia. nampak ja aku main2, buat-buat sengal tiap kali dia chat cakap pasal wedding dia tuh tapi sebenarnya aku excited ja untuk dia kahkah. naseb la jieha, selalu sakat orangkan kali ni aku lak sakat hang bagi pihak kawan2 lain hehe..

jadik sempena entry spesel wedding jieha and fazrul aku ucapkan selamat pengantin baru untuk ampa berdua. semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. dan untuk ending, aku attach spesel kad. kad ni mmg satu ja kat dunia ni. spesel punya design hahaha. esok buka hadiah kami tu ada la kad ni kt dlm kotak tu yer ..congratz!!!:D





p/s: kredit untuk tahir sbb konsep org lidi ni idea dia sebenarnya. semua gambar2 org lidi tu hasil dari google..


12 comments:

  1. perghhh...aku bangga gila ngan entry ang ni ....wakakak...(tahir!!jgn riak)

    ReplyDelete
  2. mirakuru:
    hahaha xpa aku bagi peluang hg riak :D

    ReplyDelete
  3. hahaha....."we love each other ketat2" cntik ayat...

    ReplyDelete
  4. mirakuru:
    hahaha rosak bahasa namanya tu..

    ReplyDelete
  5. muda mudi zaman skunk....biasa la der...

    ReplyDelete
  6. mirakuru:
    kahkah sangat cool la kononnya tu derr..

    ReplyDelete
  7. 'we love each other ketat2" bweekk..geli semcm aih..hahaha...

    ReplyDelete
  8. ms lolliyana:
    asal aku wak kuar ayat2 mmg ang geli..kahkah

    ReplyDelete
  9. sticky:
    sbb ang bkn stok yg wak kuar ayat2 yg gule gelis cmni...tu yg rs geli kot....


    lolly:
    sbnrnya aku pon geli gak...wakakakka

    ReplyDelete
  10. mirakuru:
    wakakaka saja sekali sekala..entry spesel nama pon kiki

    ReplyDelete
  11. congrates jieha..sory tak dapat hadir sebab masa tu aku punya bfday (ada kena mengena tak?) huhu...

    ReplyDelete
  12. epalejau:
    tak pasal2 bagi alasan tu besday ko..motipppppppp tul hahaha

    ReplyDelete