Tuesday, October 18, 2011

tangkap feeling

bulan ni aku namakan bulan tepu aku. sebabnya kan aku tetiba jadik tepu tak dak idea langsung nk update. klu ada idea pon macam hampes ja entry kahkah. tak mcm epalejau dalam sibuk2 pon sempat gak dia cuci sawang blog dia tu. even taip tulisan kuar double pon dia selamba jer update wakakaka. hebatkan dia ;P

memandangkan dia sangat hebat update dalam kesibukan mendidik anak bangsa menjadik insan cemerlang serta atas rasa kekaguman aku untuk semangat dia nk update even tulisan jadik double, or bak kata yun gagap ekekeke, aku rasa dia layak la dapat reward kan.

so aku hadiahkan epalejau MV kim jong kok feat. eun hye, mcm yang dia request dlm fesbuk. org lain pon sila la tangkap feeling tgk MV ni. klu nk tau dulu satu rumah sewa kami tu tgk mcm nk rak ja hahaha..tak caya tanya la miss lolliyana, tak gitu?? ;P






P/S : better tulisan jadik double dari terpadam 3x dalam masa 15 minit kot had kihkih..

10 comments:

  1. patut la aku ikut bengong baca blog dia..ingatkan mata aku dah juling..haha..

    ReplyDelete
  2. atieabid:
    wakakaka serius tak penah tgk kes double camtu...lawak tul :))

    ReplyDelete
  3. miss labi:
    wah jong kook pon kamu kenal..mmg geng la kita haha

    ReplyDelete
  4. ei kita peminat jongkook la..kan tengok running man ;)

    SPARTA!!!
    ekeke

    ReplyDelete
  5. miss labi:
    hahaha oh ok..kami dulu satu rumah follow dia dlm xman :D

    ReplyDelete
  6. OMG! OMG! my song! giler sedih video ni kan..

    masa ni teruja dengan clip video ni bukan pasal apa, tapi pasal jong kook dan eun hye, nak2 lak pas tngok XMAN..hehe! tapi video ni mmg super best lah!!


    * tu kat atas berabis kutuk aku bagai kannnnnn??? cis!!

    ReplyDelete
  7. epalejau:
    hahaha tu la jumpa mv ni sbb cari xmna sebenarnya..tp mmg masa tu apa saja pasal xman, jong kook n eun hye kita kecoh benar kahkah..yes dis mv sangat best!!:))

    *haha tak sangka la ramai ja sudi join sesi ngutuk ko tu ekekeke

    ReplyDelete