Wednesday, November 30, 2011

autumn concerto

ada ka org dalam dunia ni bila dia hadap internet dia tak pernah rasa tak tau nak tekan apa??klu ada mmg hebat la orang tu. mmg dasat lah. mcm aku kan, bila aku dah habis penat letak jari kat keyboard sambil mata hadap google tanpa sebarang perkataan, aku akan taip youtube. dan kemudian aku akan taip autumn concerto. ni bukan drama korea tapi still drama dari negara mata sepet ler.





drama taiwan. aku tak ingat camna aku buleh terjumpa drama ni. masa tu aku baru2 beli berukband. zaman masuk keja pukul 10.30. waktu tu lagi dasat aku jadik vampire. sekarang ni aku dh insap sket. reti dah tdoq awai kikiki..ya pecaya la kawan2 aku dh reti tdo awal. tapi jgn tya la pukul berapa awainya tu kan :P

pada aku drama ni best la. tu pasai klu tak tau nk buat apa dengan internet aku rajin ja nak taip autumn concerto. layan balik mana2 episode yang best. idak la aku layan balik semua episode. 21 episode tu semua klu nk layan seketul2 balik. tak gigih kot.

drama ni jenih love story. standard drama pempuan hahaha. hero tu si vanesss yg dulu belakon meteor garden. apa, tak kenal???ececece mcm tak percaya ja budak2 pempuan zaman sekolah dulu tak layan meteor garden. F4 tak ingat??ekeke

sinopsis cerita nya mcm biasa sila google sendirik haha. yg pasti cerita ni ada dua part. zaman college and zaman dewasa. aku suka part dewasa bila si hero konon membencik si heroin padahal dlm hati dia sayang aja pempuan tu. biasa la kes sakit hati kena tinggal.

dan standard drama taiwan byk watak2 sampingan yang kdg2 aku rasa nk skip ja setengah2 episode tu. paling cute si budak kecik yang jadik anak hero dan heroin tu. sangat comei dan bijak. dek sebab dia mak ayah dia bersatu semula even mulanya tak lebih dari terpaksa. eleh terpaksa dekat mulut dalam hati nak jer ekeke. so sapa2 yg tak pernah tgk dan ada byk masa free buleh la layan drama ni.


p/s: bekerut dahi bila ada org cakap jgn putus asa errk!!


6 comments:

  1. hahahha..ayat bawah skali tu yg klakar tu.take serius weh..jgn putus asa k..ahahaha

    ReplyDelete
  2. miss lolliyana:
    hahaha lom tedesak sampai nak putus2 asa..seriously!!bak kata ate yg penting kita enjoy!!!kahkah

    ReplyDelete
  3. vanesssssSSsssss?
    buleh try pasni..hihi..skang ni pun tgh tengok cite taiwan, down with love..tgk sket2 kat youtube, susah nak tgk kalau bos ade..huhu

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. macam best jer citer tu..nak tengok tapi malas la..takde kawan. aritu tengok cerita coffee prince pun sebab ada niena :)

    dan vampire? aku tau kenapa ko tdo awal da sekarang..sebab aku da jarang on9..kan? kan? hahaha.perasannya daku..

    jangan putus asa! hahahahahaha aku tau. aku tau. jangan putus asa pijah. tahun depan kita lumba..wakakakakaka..

    ReplyDelete
  6. miss labi:
    yer vanesssssssssss hahahha..best dia dlm drama ni ehehehe..try la tgk..best tau..even drama jiwang2 sket kan haha..oh down to love yg jerry tu kan???budak tu jugak yg jadik anak vaness dlm autumn concerto ni hehe..

    epalejau:
    aku suka la drama ni.ko tgk la.ajak niena sekali tgknyer hehe.hahaha mungkin la sbb xdak kawan online plus laptop aku yg nazak dh tu.keja nk tepadam ja.kahkah jgn putus asa.kelakar giler aku rasa.baek kita jgn putus asa!berusaha!!wakakaka

    ReplyDelete