Wednesday, November 9, 2011

memori di pagi aidiladha

ini buleh dikira entry poyo and mengada-ngada. poyo sbb nk tunjuk bukti rajin tolong mak masak nasik bukhari dan mengada2 sbb luka sikit pon snap gambar upload dalam blog wakakaka





kejadian berlaku pagi raya haji. konon dengan mantap ala2 master chef nak buka penutup tomato puree. sekali tarik nah hamek makan jari kot. pedih dan berdarah tu standard la. tapi cuak sbb betul2 dekat garisan urat kat tgh2 jari. siap nampak isi tekuar sikit dan luka tu dalam gak ler.. tp dun wori idak la sampai kena jahit..sbb tu aku kata poyo buat entry ni haha

ssh sikit nak makan tapi manfaatnya hahaha aritu buleh ngelat basuh pinggan kikiki. so dah la kot. p tdoq la..benda kecik camni pon letak kat blog buat kena kutuk ja nanti :D


p/s: mlm ni malam debaran untuk cikgu mahfuzah sbb esok dia bakal begelar isteri kepada seorang suami =D



9 comments:

  1. Mak aih, panjangnya bungkus..cerita kuar2 isi ni yg xgemar ni..isk2. Xpoyo manalah. Biasala wat entri2 gini. Nnt2 bagi anak baca pastu cakap mummy pandai masak bukan sng tau, siap luka2 bagai terkopek isi jari. Eh, terlebih sudah. Hehe

    ReplyDelete
  2. kekekeke..orang xbiasa buat kerja macam tu la, asik luka je..kekeke..gurau2 jangan marah naaaa...
    acik dulu main kopek buah kelapa lepas balik sekolah, lepas tu jari telunjuk kiri terkena kapak..nak terputus dah jari tu, tapi tak gi spital pun..letak daun ape tah lepas tu balut dengan kain buruk..nasib baik lekat balik kan, ekeke. tapi sampai sekarang la jari tu bengkok hehe

    ReplyDelete
  3. nad:
    hahaha bungkus panjang la baru dramatik lebih sket kikiki..uih jatuh image klu anak baca belog ni..tak ilmiah lansung, merapu dan sengal teruk lak tu wakakaka

    miss labi:
    hahaha nak marah menda, dh mmg betul jrg buat keja2 camtu..err aritu pon luka jugak masa buka preego :P..pergh main dgn kapak sangat dasat la acik..naseb baek bersambung balik...

    miss lolliyana:
    ai standard la aku bab melebih2 ni hahaha

    ReplyDelete
  4. kira aku cun sikit la kan pagi raya masak kat dapur takde sampai balut-balut macam ko?? heheheh..

    congrates, pooooooooooooooh!

    ReplyDelete
  5. epalejau:
    tu silap teknik ja..xdisengaja kan..hahaha tetap xmo ngaku kalah tu wakakakka...

    ReplyDelete
  6. walaupon beberapa kali ang mention poyo tp still post jugak entry ni....cayalah!!!

    ReplyDelete
  7. walaupon beberapa kali ang mention poyo tp still post jugak entry ni....cayalah!!!

    ReplyDelete
  8. mirakuru:
    mak aih sampai 2x naek..nampak sangat tabek habis2an kt kepoyoan aku tuh wakakkaa

    ReplyDelete