Thursday, November 10, 2011

real bukan mimpi


gambar hasil tuang keja arini hahaha..




mahfuzah & firdaus
10 november 2011
congratzzzzzzz!! :))

ya ini gambar real. bukan edit ka apa.
itu pooh. ni bkn lawak or mimpi.
dia dah jadik bini orang kawan2. seriously!!

selamat pengantin baru cikgu mahfuzah dan incik firdaus
semoga rumah tangga yang dibina dirahmati Allah swt dan dikurniakan anak2 yang comel serta bijak dan ceriaaaaaaaaa seperti ibunya jugak :P


p/s: seriously aku iklas dari hati pergi kenduri kwn2.tak pernah mintak dibalas ke apa :)


15 comments:

  1. kita tggu kad stickynote je nih kekekeke

    ReplyDelete
  2. sedih la klu xdpt menghadiri mjls kawan2 terbaekkk!!!huhuhuhhuuh...

    ReplyDelete
  3. miss labi:
    gulp tgu kad??hahaha silap2 kad acik yang sampai dulu tau :D

    miss lolliyana:
    ala nk bt camna..bukan hang sengaja pon..

    ReplyDelete
  4. betul2.. tunggu kad orang tu jer.. bilalar nak dapat.. ;)

    -bulat-

    ReplyDelete
  5. rasa cam xcaya ja pooh dh kawin..huhu..sedih xdpt pi kenduri dia..

    ReplyDelete
  6. kenapa notes yg last tu???cm ada smthing ja.....

    ReplyDelete
  7. bulat:
    eh bulat la..hai bulat!!my kad??no komen jwpan budget artis wakaka

    anonymous:
    haha percaya la dia dh kawen..serius..bulan depan kenduri dia buleh kot p

    mirakuru:
    hahaha nanti kita chat kt skype yer :D

    ReplyDelete
  8. amboi...cun melecun cegu poozah kita.... tahniah pada beliau,semoga kekal bahagia selamanya

    ReplyDelete
  9. chenta:
    hahaha raja sehari mesti la cun..bgi pihak dia aku ucap tq kikiki

    ReplyDelete
  10. pizah mmg bronzer aku dunia akhirat rasanya..aku harap aku dpt balas sgala jasa hg..mak ayah aku pun trima kasih byk2 kat hg ni..

    ReplyDelete
  11. fuzah:
    ya la kan..aku jadik bronzer hg sampai ke detik hg jadik hak milik seorang lelaki haha..tp mcm aku kata kat ats aku IKLASSSSS hahaha

    ReplyDelete
  12. pooh pun da kawen. taniah pooh, and sorry sebab cant make it to ur wedding. anyway kad pizah bila la nak dapat kan..

    ReplyDelete
  13. epalejau:
    haha nak kad aku yer??meroyan kang kad aku sampai dulu sebelom ko hahaha..

    ReplyDelete
  14. comei sungguh pooh..rs mcm xpercaya ja kan ms pants berlalu..sowg2 kwen...time pizah kwen nnti mcm mn pulak rupa dia ye..heheee..

    ReplyDelete
  15. mini cooper:
    nampaknya ramai kwn2 yg single dan belom kawen nk tgk kami kawen dulu neh..xpa ka kami langkah bendul ni??xmeroyan??hahahahha

    ReplyDelete