Friday, November 18, 2011

sedih dan gembira

aku tak pernah kuar dengan entry sedih. pernah ka??tapi sekarang aku sangat sedih. sedih sebab kawan yang setia dengar aku meroyan, marah, begossip, translate emel kerja untuk aku or kdg2 bincang topik berat lapan jam lima hari seminggu kecuali ari aku tuang kerja akan bekawen malam ni tapi aku tak dak kt sebelah dia.

aku mintak maap miss lolliyana!! serius aku sikit lagi ja ni nak tangkap leleh. ni bukan lawak sengal. ni bukan gak ayat2 nk buat hang rasa geli. ni luahan hati yg sangat tulus dari hati. aku sedih gilerrrrrrrrrrr sbb tak dak di ari besar hang!! dan aku tau adalah menjadik impian hang untuk semua kawan2 ada masa hang kawen T_T

aku sedih sbb tak dapat pergi tapi aku hepi untuk hang. finally nurliyana and hanif kawen. tahniah dari aku. aku doa semoga rumah tangga yang dibina kekal bahagia dan di rahmati ALLAH sampai syurga!!aminnnnnnnn :))




make sure lepas ni hanif yg diutamakan bukan merlin okeh haha..congratz PA!!


p/s: kenapa tak pergi??miss lolliyana tau kenapa huuu

4 comments:

  1. laaa..ko tak gi ke kenduri noly? sian noly..sorry ye noly tak dapat g kenduri ko jugak..sebab aku betul2 tak daya nak bekejar lepas cuti sekolah tu..

    ReplyDelete
  2. epalejau:
    tak aku tak pergi..tak tau la nolly marah ke tak..tp dia tau asal aku xjadik pergi..

    ReplyDelete
  3. memang sedih yg teramat...tp xpe la..aku xmarah.bkn sengaja korg xnak dtg.kita ni klu blh mmg nak gi suma kenduri kwn2..tp xterdaya nak wat cmne kan.

    hadra..klu ko dah nak kawin..bgtau awal2 ek..leh kami tempah tiket beramai2.

    ReplyDelete
  4. madam lolliyana:
    1st sekali kena tukar nama lu sesuaikan dgn status tekini hahaha..tu pslnya..klu buleh semua kenduri kawan2 tu nak pergi tp kdg2 lain yg rancang lain plak jadiknya huuu..

    ReplyDelete