Thursday, December 22, 2011

entry bila bos cuti


aku tak pernah perasaan suara penyanyi sorang ni sedap jugak rupanya. sampai la satu pagi dlm keta hot pasang lagu baru dia. tak caya dengar lagu ni.





klu ada sapa-sapa rasa tak cukup clear dengar suara dia tu meh aku upload lagi satu video clip. tahun 1988 punya neh. berhinggus lagi aku time ni . padan la tak pernah perasan suara dia. masa dia pakai baju bentuk hati liplap2 ni aku baru tiga tahun. klu aku besar sket dlm tingkatan2 ke time tu entah2 aku jadik peminat dia wakakaka..ok aku main2 haha!!





p/s: bila bos cuti pasal ramlah ram pon leh jadik satu entry..main2 sungguh :P

4 comments:

  1. aku pun suka lagu ni. rupanya makcik ni nyanyi.

    ReplyDelete
  2. aku minat ramlah ram ooooo!! ko ade?hahahahaha..

    ReplyDelete
  3. hahah..suma xsangka ni lagu ramlah ram.smlm kat umah siap jd topik perbualan aku ngan adik beradik aku.kagum sungguh la kat dia..mmg tetiba aku minat ramlah ram..ahaha

    ReplyDelete
  4. yun:
    tu la.ttak penah amek tau langsung pasal ramlah sebelom ne hehe

    epalejau:
    tak der ahahhaaha..ko mmg klasik had oii ekekeke

    miss lolli:
    pergh sampai jadik topik perbualan tu dlm fmly.mmg dasat penangan kak melah..minat tu paling tak tahan wakakaka

    ReplyDelete