Thursday, December 8, 2011

tomato


pernah tengok short filem ni??klu lom moh ler tengok. cerita pasal sahabat. buleh teringat zaman belajar dulu :)







teringat masa dekat resak. aku, epalejau, udalolli, miss lolliyana, ate, cikgu mahfuzah & ainun. budak2 ja dulu sekarang kawan2 aku ni dah kerja hebak2 belaka. siap ada yang kawen dah.

ingat lagi bila cikgu mahfuzah menari setiap kali dgr hp motorola epalejau berbunyik. penoh perasaan lak tu wakaka. tapi sekarang dia dah jadik bini orang kihkih. teringat lagi bila ada syiling pakat rajin ja nk masukkan dlm perut jakfar si tabung lembu udalolli tu :D

tak lupa bila semua masuk tdo awal time streamyx buat hal. klu tak harap la nk masuk tdo selagi jam tak cecah pukul 3pagi. tu pon sbb ada kelas pagi ekekeke. derita giler bila takdak internet yer??? hahaha. bersimpang siur kabel tenet tu dalam rumah.

sengal tul bila duduk sebelah menyebelah pon sembang pakai skype. ngek giler perangai. paling best ada orang tak perasan satu rumah ngutuk dia dlm skype. siap dia sekali join conference tu tapi dia tak sedar hahahaha. buleh teka kot sapa orangnya :P


p.s: hampes tul laptop ni. tadi aku tgh chat tepadam ja. skrg ok ler plak..


2 comments:

  1. uih..tajuk mendebarkan kalbu ku..wakakakaa!!

    tu ah, tapi hp motorola aku tu da rosak la..taktau berapa kali da anta bengkel, balik2 rosak. tak larat dah. terus aku teringat cerita ko pooh dengar bunyi sama macam ringtone aku kat dekat McD..hahahah!!

    dan cisssssssss! masa korang kutuk tu, yang diam diam diam diammmmm tu kan? hahahahah..sesungguhnya, meh aku buka pekung di dada. masa tu, aku kan baru putus cinta. so kepala hotak tak berapa nak befungsi.hahahahahaha!

    ReplyDelete
  2. epalejau:
    yes tajuk tu mmg mampu buat jantung ko jatuh .tajuk ja ler kuikui

    hahahah mmg sampai arini aku xlupa la bila dia dgr ja ringtone ko bunyik tgh duduk hadap tenet buleh bangun menari sampai ko angkat phone tu..err pakguard aku pon pakai ringtone mcm tu ekekeke

    ha ah diam diam diammmmmmmm aku ngn uda duk byk ulang..org dh gelak guling2 tapi ko bangga ja duk taip diam jugakk..byk kali lak tu..pdhai ckp kt ko diam tu..yg lawak gelak tp semua xbunyik suara tahan wakakkaka

    ReplyDelete