Thursday, January 12, 2012

akak nara


so ada sapa-sapa nak sokong cadangan chemad kat bawah ni tak??




gossip ni tepaksa digelapkan untuk tujuan privacy retis tersebut ekekekeke



gelak guling-guling klu ada sapa2 sokong. sori to say sori to say jalah. tak dak maknanya aku nk rajin buat lagi satu blog. blog gossip retis lak tu. cukup2 la blog abang nara tu. tak mau aku jadik akak nara wakakaka. kang mcm aku cakap kt atas ler. tak leh cari makan lak depa2 tu hahaha. see???belom apa2 dah budget glamer dah ;P


p/s: miss lolliyana lagi sesuai jadik akak nara sbb dia lagi update gossip retis ni kahkah


7 comments:

  1. hello..ang sendiri nak up kan diri tu jadi akak nara cosmo..aku kan akak nara sunway..ahaha.apa2 pun xyah buang masa nak wat blog gosip tu..nnt makin femes kita..susah lak nak handle peminat..bwekkkk

    ReplyDelete
  2. miss lolli:
    hahahaha well nama pon lebrian..info is sharing what ekekekeke..klu buat silap2 meletop terus..ilang lak privacy nanti..muntah ejau terus bca ayat sendirik wkaakkakaka

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. eh tu komen epalejau ye.. wakakakaa.. susah betol kalau share laptop nih..

    ReplyDelete
  5. ni komen i..

    aku takut je korang bedua kena lempar telur busuk oleh peminat.wakakakaa...

    ReplyDelete
  6. epalejau:
    yer i tgh bca komen u ni hahaha..

    wakkakaaka kena lempar telur busuk tu kompom mmg sensasi habis la blog retis kami..melodi pon pasrah punya lah hahaha

    ReplyDelete