Friday, January 13, 2012

baru nak belajar


baru nk belajar minum susu tua-tua camni la




dutch lady for school!!

ok pengakuan dapat free then kena campur vico baru leh telan ;P


p/s: masuk opis semua kawan2 mc ngn EL. ada bos kecik ngn bos besar ja ..rajin terus buat keja kihkih

2 comments:

  1. aku dari dulu kecik-kecik lagi suka minum susu. hahaha..sebab kat sekolah susu kena bagi free..

    ala, macam susu sekolah 1 Malaysia tu yang baru keluar tahun lepas seluruh melesia..ekceli sabah da dapat sejak aku belum lahir lagi..sejak kakak-kakak aku masih sekolah rendah kuikui..sumbangan yayasan Sabah..

    kalo tak dapat free, harap gak kot aku nak minum?

    ReplyDelete
  2. epalejau:
    eh tapi masa sekolah dulu mmg ada dapat susu free kan???mcm2 gambar dekat kotak tu..cuma dulu bukan la pure susu camni.susu coklat.lalu la jugak nk minum kikiki..

    yayasan sabah ni bagus ek..akak aku citer siap bagi baju sekolah free lagi tiap2 thn..

    haaha yeah rite tak gigih nak beli melainkan dapat free :))

    ReplyDelete