Saturday, January 28, 2012

nak jugak jadik sejati


teka apa dlm beg kertas ni???



sabtu tanpa beg plastik ok haha


tak tau???ok baca ni




dan ini




tak dapat tangkap jugak??haih malas cakap banyak. tengok jalah gambar kat bawah






tercabar dengan ayat tak cukup sejati aku aritu kot bdk2 ni. siap main paksa aku pergi beli arini jugak tuh. nah aku dh beli!! sila tuntut yer hahaha. tapi had size M takdak. dah habis. naseb la aku belikan ko size XXL wakkakakaka. janji ada baju tulis library kan??? yang penting tetap sejati. tak gitu??ekekekeke


satu lagi tawaran dh ditutup. sapa nak sila cari sendirik haha. ala brand ni ada kat mana2 ja lah. lagipon kt CS dah tak dak stock rasanya muhahaha


p/s: ok tipu, aku beli size L la hahaha. tak besar sangat pon L. stended tshirt pempuan jer

4 comments:

  1. tenkiu cik fizah..marilah memartabatkan profession lebrian..Hidup lebrian!!!!
    Informasi di hujung jari!
    Kempen pulak dah =p

    ReplyDelete
  2. wakakka ayat tak tahan..dh mcm motto persatuan pustakawan msia dah ahahahaha..ni klu lecturer DIM/IS tau kompom depa bangga tak hengat kihkih

    yes info is sharing!! hahhaha

    ReplyDelete
  3. Baru rasa nak melompat-lompat lambung henpon (on9 pakai fon), terus rasa nak pitam tengok saiz XXL. Hahahaha. Shilake laa aku terkena. Tenkiuuuuuuuu pijah. Tu yang jangan tanyaaa nape aku sayang ko lebih! Kekeke..

    ReplyDelete
  4. wakakkakakakakaka gelak guling2..mmg syok kenakan org bila dia mengharap sesangat benda tu hahaaha..same2 :D

    ReplyDelete