Sunday, January 15, 2012

peminat no 39


saya dengan bangganya mempekenalkan peminat saya yang ke ..........


drum roll pleaseeeeeeeee!!





39!!!!


hahaha budget mcm yg 3900 ja..poyo teruk tul kihkih!!






jadik sila lah sokong cikgu mahfuzah ismail. dia baru mula nk berbelog. kredit dekat yun radzi sbb lepas seminggu duduk sebilik, dia berjaya 'mendidik' baek punya cikgu mahfuzah buka belog hahaha.

tahniah yun kerana belom apa2 lagi dah berjaya praktikkan ilmu mendidik dekat maktab tu dengan pantas dan bekesan ekekeke. dan buat cikgu mahfuzah selamat berbelog yer :))


p/s : tak dak ka kawan2 yang nk cuba vlogging plak??hehe


11 comments:

  1. hahaahahah..saya terharu dgn pghargaan yg diberikan.hahah..aku akan coba slalu update blog. ada blog ni mcm sama cam update fb ja kan?

    ReplyDelete
  2. hahaahahah..saya terharu dgn pghargaan yg diberikan.hahah..aku akan coba slalu update blog. ada blog ni mcm sama cam update fb ja kan?

    ReplyDelete
  3. hahahahahahahaha!! aku baca perkataan drum roll tu je aku da dapat agak..sape lagi kan yang paling dialu-alukan kalau bukan cik puzahhhhhhh..kakakakaa ;))

    welkam cikgu mahpuzah!! memang kalau otai tu, otai jugak la yunnnnn! hahahaha..

    ReplyDelete
  4. err...pijah. vlogging? mekaseeeehhhh la bebanyak. muka aku tak fotogenik wehhhhhhhhhhhhhhhh!

    ReplyDelete
  5. fuzah:
    hahaha panjang sket la dari update fb.cerita apa2 ka kan..tp pendek pon klu sampai maksudnya buleh ja..bak kata org org ada blog ni..blog aku suka hati aku ler nk udpate apa kihkih..

    epalejau:
    hahaha drum roll tu demi nak alu2kan dia..ya benar klu dh otai tetap otai kan :))

    cer try buat then aku komen kahkah

    ReplyDelete
  6. aku pun x penah vlongging sebab aku xselawa fatin liyana.. aku ajaq sikit ja. fuzah celik IT ok. jangan kata aku influence dia teruk sgt.. hahaha

    ReplyDelete
  7. yun:
    tapi hang tetap kami anggap sifu dalam blog ni yun..seriously :))

    ReplyDelete
  8. ko nak komen ke, ko tanak komen ke, aku tanak vlogging. ko kecoh, ko try buat tengok?? hahahahahahaha.

    ReplyDelete
  9. epalejau:
    aku bkn apa takot peminat busan jer bila ada vlog..sbb dh byk sangat expose.tv, radio, paper, majalah, twitter, fanpage lagi.kang kata aku giler glamer lak ..ssh jadik retis ni wakakkaka

    ReplyDelete
  10. heh..aku br perasan ada follower br..tp xdpt chalen hg lg..

    ReplyDelete
  11. miss lolli:
    tolong la 39 ja org kot..tu pon separuh kwn2 kita jugak ekekekeke..

    ReplyDelete