Sunday, January 1, 2012

ulang tengok


aku tak kira berapa kali dah aku ulang lawak jozan ni. tapi still aku buleh gelak sakan hahaha. cuba cakap part mana yang tak gelak??? dari rap zizan part bkn ada payment pun, bkn ada payment pun masa johan salah masuk sampai la part tiru chef wan tuh hahaha.





mmg epik la mamat dua ekor ni. sbb tu dari dulu aku tetap suka jozan. tgk raja lawak pon sbb johan dan zizan bukan nk tengok peserta lain sangat. tapi dis year dah tukar kt warna tak dapat la tgk mamat dua orang ni merapu.

argh sudah2 jgn suruh nak subscribe astro warna lak. tak dak maknanya nk subscribe warna. tgu ja chemad share kt wall dia. habis penoh wall dia update tiap minggu. mcm dah keja ngn astro dah mamat tu hahaha.


p/s: klu buleh tiup berukband ni jadik laju sket kan senang



5 comments:

  1. bagi acik, sehebat mana osbon dengan boboi, masih tak leh lawan jozan oooo..

    ReplyDelete
  2. Ini mmg otai dah ni..boboi n osbon pun xleh lawan..

    ReplyDelete
  3. miss labi & nad :
    tu ler mmg zaman jozan..lawak2 depa sesuai ngn jiwa bdk2 sekarang ni :))

    ReplyDelete
  4. giler laaaa otai dorang ni..dorang tak wat ape2 lagi pun, baru nyanyi aku da gelak..ngahahahahahahahaa!!

    ReplyDelete
  5. epalejau:
    hahahha kan kuar2 ja muka dorang dah gelak dah..then zizan buat gedik menari..senang citer dari mula sampai habis gelak wakakaka..

    ReplyDelete