Saturday, February 18, 2012

bermain dengan psychology

sehari untuk habiskan fiksyen 302. sangat hebat dan rekod untuk diri sendirik hahaha. perasaan baca novel ni mcm arghhhhhhhhhhhhhhh sapa zonan???zonan tu mcm wujud tapi mcm tak wujud jugak. dah tu??




sampai satu tahap aku dah pecaya pembunuh-pembunuh tu mmg sakit jiwa. tapi tagline novel ni " jgn pecaya! " so sbb tu jgn tanya sebab apa tak sampai 24 jam dah mampu habiskan novel ni.

membuak-membuak nak tau sapa zonan. eh tak bukan bukan. nak tau zonan tu wujud ke tak. dan kalau dia wujud sapa pulak zonan??

hahaha ayat pon dh serabut. baca lagi novel thriller. tapi serius best fiksyen 302 ni. bermain dengan psychology yg sangat dasat.


p/s : jgn komen nk pinjam sbb aku pon pinjam org punya kihkih

12 comments:

  1. thriller ramlee awang murshid memang perghhhhhhhh...lama xbaca novel beliau huhu

    ReplyDelete
  2. miss labi:
    tau takpa...apa lgi acik g popular rembat satu segera hahahaa

    ReplyDelete
  3. smlm dah masuk popular nak cr novel ni..tp xjmpa..huhu.dah abih kot..sob2..thriller RAM masih leh layan ar..

    ReplyDelete
  4. miss lolli:
    buku dia mmg slalu sold out kan..tp last week dekat popular sini ada lagi buku tuh..try cari popular lain lak..

    ReplyDelete
  5. baru baca ker?ahhahaha..koleksi RAM memang best2.kat MPH selalu keluar dulu.

    ReplyDelete
  6. naomishimizu:
    eh eh tetiba ja muncul hahaha.ha ler baru nak bca sbb xmo beli nk pinjam org punya wakakakkaka

    ReplyDelete
  7. tggu buku terbaru sambungan cinta sufi time KLBF.xsabaq nak grab!

    ReplyDelete
  8. naomishimizu:
    ha beli2..jgn xbeli nanti aku pinjam noo hahaahhha..

    ReplyDelete
  9. mai melaka la..pilih ja kat rak buku nanti.

    ReplyDelete
  10. pergh dh ada mini lebri kt rumah skrg nampaknya hahaha..ah xkira bekira kwn2..bawak balik small factory village la!!

    ReplyDelete
  11. suka gila aku baca novel2 RAM.. thriller dia tu buat kita rasa tanak stop baca selagi tak abis. hahahaha!! sekrang ni takleh layan sangat. sebab busy, kang tak siap keja aku melayan novel dia.

    ReplyDelete
  12. epalejau:
    hahaha sbb tu sehari tak sampai aku gigih habis kan novel ni..dari ptg sampai kul 1.30 pagi aku hadap..penoh teka teki sampai ke ending..puas hati bejaya hbiskan muhahaha

    ReplyDelete