Friday, February 10, 2012

detik 90 minit

arini nebes menanti detik 90 minit. ni semua gara-gara sorang kawan yang yakin menang!! aku ulang yakin menang wa cakap lu hahahaha. ok, tak apa kita tengok sapa menang ek malam ni. kawan2 sila update result kedah lawan sabah malam ni. sepak mula pukul 8.45 malam kang!!






sapa kalah update entry tp klu seri 0-0 ada orang lain kena tempias wakakaka. gelak golek2. tak pasal-pasal terlibat hahahaha. senang cerita sekarang dari harap menang, aku lagi suka klu sabah kedah seri 0-0 ja. biar orang ketiga yang update entry kahkah. betul tak had???so acik besedia ya malam kang!!perjanjian tetap perjanjian yer bebeh hahaha..


p/s: err ManU liverpool tak masuk dalam deal kan??hahaha



7 comments:

  1. ManU dengan Liverpool masuk dalam deal untuk stickynote saje..kakakakkaka

    ReplyDelete
  2. hahahahaahha!! betul tu acik. sokooooooooong!! Liverpool kalah, stickynote kena update!!

    God, 0-0 pleaseeee! ;P tak pun, kedah 0-1 sabah pun i redhaaaa je. huahua..

    ReplyDelete
  3. acik:
    hahahhaahaha klu bukan kena update entry pon tetap nak ManU kalah..even bukan la fans liverpool kekekekekeke..

    epalejau:
    cehhhhhhhh ko had tetap xmo update la tuh..baek lah 0-0 or sabah kalah..aminnnnnn hahahaahah

    ReplyDelete
  4. suma la update..aku tukang baca. hahahha

    ReplyDelete
  5. atieabid:
    hahahahaa tu epal xnak..nk ngelat je kejenyer

    ReplyDelete
  6. pandai dia nak ngelat..kalo bg dia update bola, mesti dia letak pic apek je kat situ. ahaha

    ReplyDelete
  7. atieabid:
    hahahaa tu kompom punya lah..tu pasal nk tgk dia update tu..haih naseb la seri klu kalah kompom kena wakakakak

    ReplyDelete