Monday, February 20, 2012

muntah hijau

gelak guling-guling bila jieha ym tya pasal subject heading untuk tahun. reason untuk gelak sbb aku mmg tak ingat langsung pasal menatang tuh hahaha. siap buleh ym miss lolliyana gelak2 cakap jieha tya aku pasal subject heading. siap tulis lagi menda tu???then sambung gelak tak hengat.





tapi bila jieha paste satu link suruh aku buka, terus igauan ngeri pengalaman masa dgree menjelma diingatan. pengalaman yg membuatkan aku nekad tak mau jadik lebrian even skrg aku tetap jadik lebrian T_T




tolong clik klu nk clear menda yg aku allergic sangat tuh

muntah hijau wehhhhhhh hadap benda ni. tolong!! tolong!! help allergic!! allergic!! tolong bawak dia pergi jauh2 dari mata aku hahaha. naseb baek jadik lebrian kat college ni tak payah buat subject heading ke menda. klu tak mau aku menages ari2 rasanya =_="

p/s: sapa cakap ijazah sarjana muda pengurusan maklumat dengan kepujian pengurusan perpustakaan tu senang mai sini aku debik sedas!!


10 comments:

  1. aku masih mual2 sampai skrg disebabkan subject heading tu..adoyai...

    ReplyDelete
  2. ala mual sbb subject heading tu sket ja..hg tu mual lain sama dah hahhha..tp mmg arghhhhhh muntah ejau lah

    ReplyDelete
  3. I likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee this subject!! Arghhhhhhhhhhhhhhhh sumpah rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

    ReplyDelete
  4. epalejau:
    ok ada gak yg rindu subjek ni hahaa..ko rindu tapi aku tak mo hadap hehe

    ReplyDelete
  5. aku pun rindu nak wat cat la weeyy!!

    ReplyDelete
  6. fuzah:
    erkkkkkkkk!!!rindu???awat cikgu2pakat rindu buat cat tp the lebrians semua muntah ejau even baru dgr cat wakakakkaka

    ReplyDelete
  7. aku pun windu la kat cat..dulu sblm grad..duk brangan nak duk department cat klu keja nanti..huhu

    ReplyDelete
  8. EyEnun:
    pergh siap berangan tu nk duduk cat department..tabek la hg ada impian mcm tu..even aku skrg lebrian pon xsanggup kot ahahhah

    ReplyDelete
  9. Allah..apakah itu nampak sangat menyeramkan..T T
    acik paling tak suka subjek yang ada wording mahupun kod dan sewaktu dengannya. subjek plg best biasanya subjek ada lukih je. kekekeke

    ReplyDelete
  10. miss labi:
    hahhaha tu nk cakap apa yer.kod la jugak.dia mcm nombor la.subjek ni epalejau mmg otai habis ler..mmg score punyalah..tak mcm kawan dia ni ha.doa lepas ats pagar pon jadik lah. kami punya subjek xdak lukis2..klu xmain code mcm kt ats tu kompom teori yg kena byk bca buku hehe

    ReplyDelete