Monday, March 19, 2012

dua tahun sudah baa

bila opismate aku tanya

"ada cd fullhouse tak??nak pinjam"

aku pon dengan yakin jawab

"ada, dekat sabah. dah dua tahun kawan aku pinjam tak pulang2 balik pon ahahaha"





sapa kawan aku duduk sabah tu tau sendirik la kot. esok lusa klu dia baca entry ni, insyaAllah dia komen la tu wakakaka.

bukan fullhouse ja, habis semua cd aku dia angkut balik sabah. dah dua tahun bawak balik tapi entah dia tengok ke tidak tu. rasa mcm tak kot. sibuk ja manjang katanyer la kan ekekeke

naseb baek la cd ja , 5 tahun pon tak kisah sangat dia nak pinjam hahaha. yalah aku pon dah tak larat nk khatam cd-cd tu. cd-cd zaman remaja dulu. tu pon tak ingat dh berapa kali rasanya ulang tgk hihihi. biasa la dulu fanatik. sekarang ni mana ada dah layan cd. layan online terus muahahaha.


p/s: tgk online pon klu laptop tak tepadam la kan???;P

6 comments:

  1. huhuhuhuhu... cun siot heroin dia..
    citer korea mesti aweks2 dia lawa.... huhuhu

    ReplyDelete
  2. uncle jonni:
    ha ah lawa2 comei2 jer heroin korea..hero dia pon ensem2 belaka kihkih

    ReplyDelete
  3. hohoh...dia nak tgk cd??? takdenye.. haha..

    ReplyDelete
  4. atieabid:
    hahaha tu la pasal tapi masa pinjam tu mcm kompom ada masa la nk tgk..xdak hal la kan ekekekeke

    ReplyDelete
  5. hahahahaa..kan aku ingatkan masa aku pinjam tu aku akan duduk dalam hutan kelapa sawit.. rupa-rupanya aku tak cukup kebal dan sanggup ulang-aling rumah aku walaupun terpaksa mengharungi liku-liku..hahahaha..

    nanti eh..nanti eh..selagi aku tak tengok, aku harap ko tak mintak CD tu balek ye..hehehehe..

    ReplyDelete
  6. epalejau:
    hahaha lawak giler bila bila kita cuba bygkan ko kena campak jauh dalam utan.siap dh dh byg rasa sengsara xda line hp apatah lagi internet la kan..then cd2 aku tu la harapan penghilang boring konon.last2??tersadai kikiki..

    ala xpa ko simpan ja lah dulu sampai ko dh hbs tgk..aku pon dh xtgk cd2 sangat..aku tgk online jer hehe

    ReplyDelete