Sunday, April 1, 2012

akihalu

giler ah internet aku. dah bayar pon kemut jugak. baek tak payah bayar terus klu camni gayanya. nk buka blog mau bejanggut tunggu. dah ler tgh busan teruk neh. rasa mcm xdak kawan dah sekarang. aku pon tak tau depa hilang p mananya. buat kawan2 walau di mana jua kalian berada all the best aku ucapkan ;)

tengah busan2 teruk ni baek aku layan pride. ha ah tu ja cd yang selamat tak terbang ke sabah. kira naseb baek la member aku tu tak kenal takuya kimura, klu tak kompom 2 tahun la halu satonaka tu teperap kt kunak kehkeh.





ni takuya kimura as halu satonaka dlm pride yer had ;P dlm pride ni dia belakon jadik player hoki ais. dlm citer ni halu tak control macho tapi sempoi. konon priority dia adalah hoki so tak leh nak bercinta sakan, main2 buleh la. sekali nah hang dlm main2 duk mengenakan si aki tu buleh lak terjatuh cinta sepenoh hati. tapi ego nak buat camna makan hati jalah. sapa suruh tak nak mengaku even aki tgu ja dia mengaku haihhh.






aki ni klu dlm drama melayu mmg perempuan melayu terakhir la. kuno halu pangei dia. habis suci la dlm byk2 pempuan yang halu jumpa. aki ni jenis setia. setia tgu boifren dia yg pergi belajar kt oversea tapi tak penah contact langsung. sbb tu halu ajak aki couple main2. bila boifren dia balik consider putus. masalahnya boifren aki ni betul2 balik. time tu plak aki dan halu dah suka each other. tapi halu ego tak mau mengaku and aki plak ingat halu mmg tak serius dan tak akan pernah serius. maka putus la cinta mereka.

hahaha ayat tak tahan. menda la aku update neh. well ni cerita aki dan halu kan so kompom la hepi ending. hero ngn heroin mesti la bedua bersatu mcm lagu forteen ekeke. camna dey all bersatu tu yang buat drama ni best sebenarnya.





pride bukan drama yang bercinta 24 jam. halu bukan watak yg romantik mcm seth dlm nora elena. dia jenis yang rilek, sempoi dan nakal dari luaran tapi dlm hati ada taman okeh haha. aki plak sangat innocent yg kemudian bila dicampur2 buatkan drama ni jadik sangat best. seriously!!


p/s: pride cd 1st aku beli pakai duet ptptn gara2 final episode aku tak buleh tgk sbb ada paper petang tu :D

11 comments:

  1. cite mi best sbb watak haluu yg macho tu..dulu teringin sgt nak boypren cmni..tp xjmpa..keh2..

    p/s:sgt la sedih ayat hg bila kata mcm dah xdak kawan skrg..aku kan ada lg..mlm je xde..heheh

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaaaaa nak tengok, nak tengok!!!

    ReplyDelete
  3. miss lolliyana:
    xleh ingat dulu mkn lollipop sbb halu suka makan then gaya halu pegang bahu pon buat kdg2..mcm poyo ja hahaha...xjumpa2 yer??hbs yg duduk johor tu jenis camnanyer??:P

    p/s: ayat gempak ja tu kira menjadik la kan kikiki

    miss labi:
    mesti tengok pasti tidak menyesal dan pastikan diri anda kebal untuk tidak jatuh cinta dengan haluuuu hahaha

    ReplyDelete
  4. aku rasa aku penah tengok citer ni.. penah tengok. serius aku yakin penah tengok. cuma yela aku, kalau tengok mesti separuh2 jalan je..

    dan ko tak tunjuk pun citer ni kat aku aritu. kalau ko tunjuk, sah2 la dia naik flight jugak terbang g sabah ;P

    ReplyDelete
  5. epalejau:
    aku rasa klu ko pernah tgk mesti ngn ate..sbb noli pon ada cd citer neh.dorang ka rumate.citer ni time diploma lagi..

    eh ye ke tak tunjuk???haha aku tunjuk semua ok cd2 aku..semua dlm almari elok tesusun ko yg pilih mn nak ek

    ReplyDelete
  6. kalo terbang ke sabah pon bukan ko tgk pon! hahaha..

    ReplyDelete
  7. atieabid:
    hahaha entahnya bugdet ambek semua mcm kompom tgk..mujur la ada nina tlg tgk kan wakaka

    ReplyDelete
  8. ahahahaha..nak kena tanya ni sape yang ada simpan cite ni..buleh copy..ekeke

    ReplyDelete
  9. miss labi:
    hahaha rasanya sapa minat takuya kimura kompom ada citer neh :D

    ReplyDelete
  10. POOOZAH-HUUOOO!!AKU DAH BETAUN DOK TANGGUH NAK TGK CITA NI..HUAAA NAK TGK LA CUTI 3 MGU NIHH!!

    ReplyDelete
  11. POOOZAH:
    lor betahun tunda???makesure cuti kali ni tgk..ala 8 cd ja pon ekekekeke

    ReplyDelete