Wednesday, April 18, 2012

mujhse dosti karoge

ni aku malas nk tgk tv. kompom aku tak dak peluang nya nk tgk citer yang aku nk tgk. tambah2 bila akak ipar aku ada kat rumah neh. kompom2 la tak merasa nk tukar channel. vanila coklat aritu buleh terima lagi la tapi agak-agak ar tak kan citer ni pon aku nak kena rela tgk kot??







mujhse dosti karoge beb!! pecah rekod layan industan. mmg kena bahan la aku mlm ni dengan cikgu mahfuzah. cinta boleh dipupuk katanya. hahaha ya la tu takdak maknanya aku nk pupuk cinta nengok hindustan. cukup2 la aku pupuk cinta makan kat mamak husin nasik kandar depan opis tu ekekeke


p/s: ratu tgk hindustan
cik kak ni sebenarnya ;P

13 comments:

  1. bukan ke hero dia kacak2, taf dan seksi2?


    kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  2. fizah layan anime jeh..huhu..cpah suka dgq lagu dia..best2.

    ReplyDelete
  3. uncle jonni:
    erkkkkkkkkk tak bekenan aku...seriously!!

    mini cooper:
    kehkeh nak buat camna kurang terminat ngn industan neh :P

    ReplyDelete
  4. hahaha..dah lama x layan hindustan..

    ReplyDelete
  5. best pe cite ni..aku layan jer..ha3

    ReplyDelete
  6. AtieAbid:
    eh peminat hindustan jugak ke??haha

    miss lolliyana:
    ish cannot go la aku ngn hindustan neh..

    Hanamiko Sakura:
    haha ramai rupanya peminat hindustan

    ReplyDelete
  7. nak pecah rahsia ni..dulu masa peja mula-mula nak ngorat i kan, hiks..dia anto mesej "mujse dhosti karoge?"
    kihkihkih..

    ReplyDelete
  8. miss labi:
    haha lepas baca komen acik terus google cari maksud mujse dhosti karoge? tu ekekeke..

    ReplyDelete
  9. dh lme tak tgk hindustan . huhuk

    dtg follow :) #51

    ReplyDelete
  10. -SUPERGIRL- :
    ya la hindustan skrg tak glamer cam dulu2 kot kan..

    tq follow :)

    ReplyDelete
  11. hmmm suka sgt citer nie.. tapi..disebabkan hal lain yg lebih penting.. mmg lepaskan aje citer nie.. xde tgk pon..

    ReplyDelete
  12. C.M.A @ CikMoonAdnan:
    suka jugak ke???nanti diulang tayang lagi la tu..boleh tgk lain :)

    ReplyDelete