Thursday, May 3, 2012

1.9 liter


arini dengan bangganya aku turun dari keta berjalan masuk opis dengan bawak bekas ayaq neh..




kehkeh 1.9 liter ok. misi menentang selesema namanya. dua ari aku telan ubat tak hilang jugak selesema ni. suara jgn kata najwa latip ala2 selena gomez dah neh wakakaka

" I, I love you like a love song, baby
 I, I love you like a love song, baby
   I, I love you like a love song, baby " 


p/s: ehem miss lolliyana, aku tak mc ok kali neh :P

7 comments:

  1. mak aih..beria bawak bekai besaq2...berjaya ke misi hg tu????hahahhaa

    cewah..kebal dah xamik mc..good2

    ReplyDelete
  2. 1.9l... owh... kembung perut camtu wei...
    kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  3. bawak besar-besar pun, abis kee??!

    aku bawak ampun nyer kecik je, sebesar gelas time raya. tu pun tak abis. banyak tu aku bawak sekolah, banyak tu aku bawak balik umah. wahahaha..

    ReplyDelete
  4. miss lolliyana:
    hahaha mcm bejaya la jugak.tak berair dah hidung ngn mata aku.klu tak mcm drama korea dah.meleleh ja ekekeke..kan dh kebal kan skrg.dulu sikit2 nk mc jer kejenya ekekeke

    hanamiko sakura:
    tq..dh baek sikit ni :))

    uncle jonni:
    hahaha tak la..minum air byk bagus sebenarnya..cuba ko try..esok bawak bekas camni g keje ye :P...

    epalejau:
    serius habis.punca aku bawak bekas besar ni pon sbb ari sebelom tu aku bwk 1L punya tak cukup.siap beli mineral water lagi hehe

    uih buleh lak ko tahan minum sket camtu..tak elok tu..sehari kita kena minum at least 2L tau..

    ReplyDelete
  5. wowwwwwwwww..acik 1L pun payah nak habis..kui3

    ReplyDelete
  6. miss labi:
    anda teruja bukan??haahah ayat riak habis kihkih..ish sorang lagi xsuka minum air.mmg kena buat entry kempen minum air putih sekurang2nya 2L sehari la pasni..tgu ya hehe

    ReplyDelete