Sunday, May 6, 2012

terlebih gigih

gigih tak nak makan ayam then gigih jugak nk cuba makan filet of fish. nah hang 1st gigit ok lagi. tak kena lagi kat ikan tuh. baru kena roti dia. lepas tu gigit lagi. kali ni dah kena kat ikan. dah rasa semacam. bukan tak pernah cuba makan. pernah ja sekali masa sekolah rendah dulu mmg tak tertelan tapi  sekarang ingat dah sedap kot. maklum la nak belajar makan ikan kan.


nampak mcm sedap kan??


takpa try lagi. letak sos bagi byk2. so gigit dan gigit. dah tinggal separuh tu aku cakap kat member aku "tak boleh telan lagi dah"..gelak sakan dia then cakap "aku dah cakap kan tadi?? tapi degil nak jugak order " sambil gigit doublecheese burger dia dgn riak muka melebih2 bagi nampak sedap giler. hampesssss!!


p/s: tu pon jgn pernah tegerak hati nk order alaskan fish burger time member ajak mkn kfc..filet pon xlepas ekekekeke..

10 comments:

  1. hahahahaa apalaaaa hang gigih sangat neh??!! doublecheese burger tu kan memang tambah-tambah nampak nikmat dalam keadaan ko time tu kan?! hahahaha..

    aku asal singgah McD order Prosperity satuuuuuuuuuuuuuuu!

    ReplyDelete
  2. gigih la sbb nk cuba makan ikan haha..ikan goreng buleh lagi tp bkn buger ikan mmg tak mampu kihkih..tu la dah la doublecheese tu feberet aku..

    eh prosperity bukan time raya cina jer ker???

    ReplyDelete
  3. hahahaahh da tau feberet, gigih nak order benda lain. hahahahaha..

    prosperity maksud aku kalau ada laaa.. kalau bukan CNY, aku pun bantai doublecheese jugak hahahaha..

    ReplyDelete
  4. epalejau:
    hahahaha sbb tu tajuknya terlebih gigih..last2 padan muka ekekekkee

    saja la tu nk mention jugak double cheese burger..

    ReplyDelete
  5. kuar la apa2 yg baru..aku ttp setiap kat mcchiken/spicy chicken mcdeluxe..hoho..

    ReplyDelete
  6. miss lolliyana:
    aku pon manjang ja makan doublecheese..tapi kemarin tu nak cuba jugak makan filet..konon nak makan ikan la kan last2 hampessss hahaha

    ReplyDelete
  7. peminat setia bigmac... x pernah try nak oder yg lain... big mac gak pujaan hati... kakakkakaka

    ReplyDelete
  8. uncle jonni:
    bigmac pon sedap..burger mcd sedap semua kecuali satu jer xsedap, filet of fish tu la kihkih..

    ReplyDelete
  9. sedap aa beger fillet...

    boleh habiskan dua bijik wooo..

    ReplyDelete
  10. Aujinz:
    tu pasal tgk org lain mkn mcm sedap jer..tapi bila dah order dan rasa mmg serender tak sesuai ngn tekak kot huu..hahaha mmg la 2 bijik filet tu kecik jer kan???

    ReplyDelete