Thursday, May 10, 2012

untungla

untung la ada awek cun kat seberang jln.tu dialog untuk laki2.  klu yg pempuan2??? untung la ada mamat ensem kat seberang jln kuikui. ready semua ready aku dah mula nk kuar entry merapu neh. bunyik mcm entry2 sebelom ni tak pernah merapu ja ngeh3


ramai dah kot tgk MV spider tapi bagaimana ni??ala buat2  ja la tak perasan video ni lebih kurang video clip taylor swift dgn short film signs tu hahaha. ibarat mcm  filem-filem or drama la. tak ke semua lebih kurang jer jln citanyer. citer korea pon lebih kurang citer melayu. kawen kontrak, kawen paksa, cinta terhalang apa lagi???lebih kurang sama la tu :D






rasanya ni 2nd video clip lagu melayu yg aku up entry. yg 1st dulu sapa lagi mesti la jiran aku ana rafali ahahaha. sengal kot tahir cop aku jiran ana gara-gara aku post video clip tolong ingatkan aku tu. ok apa video clip spider ni simple dan lawak. aku gelak kot tgk tam jadik skema. lepas tu kat scene opismate dia  yg sama jugak gigih nk chat pakai kertas ngn pempuan bangunan sebelah tu wakakaka.


satu lagi sbb bukan apa. aku nk citer meja aku pun sebelah cermin jugak. tam tingkap aku dinding cermin terus. tapi aku tak untung la. mmg sebelah tu dinding cermin tp tak hadap pejabat sebelah apatah lagi mamat ensem. aku hadap paking keta. cuma yang untung klu nampak ja pakcik majlis bandaran nak saman, sempat la aku lari dekat dia cakap wooop pakcik wooop saya ada kupon ni tapi lupa letak ekekeke


p.s: siap dah satu entry merapu so moh la tdo hehe..

11 comments:

  1. ko nak tau tak, aku minatttt dengan spider ni. hehe :))

    bestnyerrrrrr dapat opis camtu, dan laaaaaaaaaaaaaaagi best kalau ada orang sebelah opis camtu.. wakakakakaka!

    ReplyDelete
  2. jap.. jap.. lupa nak cakap: sejibikkk macam video clip taylor swift jugakkkkk hahaha..

    ReplyDelete
  3. xpe la pizah..untung2 ada mamat hensem lalu lalang kat opis hg tu..dpt gak cuci mata..

    ReplyDelete
  4. bleh ke mcm tu? eh silap..ade ke mcm tu?

    ReplyDelete
  5. epalejau:
    tau ko pernah cakap rasanya ko suka spider hehe..klu yg camtu tapi klu yg sengal??kompom tampal kertas tutup xmo tgk langsung muahahahaa..tu ler lebih kurang taylor swift tp bezanya tu untung pempuan la bdk sebelah ensem bangat kihkih..

    miss lolliyana:
    hahaha so far tak untung lagi la..tak dak yg ensem lalu..

    atieabid:
    entah ada la kot klu x camna leh terpikir nak buat huuu..

    ReplyDelete
  6. video ek? alaa~ tak leh tengok lah pulak.. tenet nyawa2x ikan.. huwuu~

    ReplyDelete
  7. hanamiko:
    xpe next time buleh tgk yer :))

    ReplyDelete
  8. eh parking kereta pon okeyh wat.. bleh skodeng pakwe hensem parking kereta koh koh koh

    ReplyDelete
  9. aunjinz:
    ensem la sangat..selalu nampak apek tua lawyer bawak keta volkswagen kuning tu ja manjang..

    ReplyDelete
  10. takpelah... apek tua pon apek tua lah kan... drpd dok keliling dinding... huhuhuhu... lagi stresss...

    ReplyDelete
  11. uncle jonni:
    hahaha yalah..ada gak benda nk ditgk dari hadap buku2 kat rak tu..busan huuu

    ReplyDelete