Friday, July 27, 2012

sirap berudu


 pernah minum sirap berudu??

sedapkan???:P


sirap berudu versi rumah ada campur tembikai hiris kecik-kecik sket


hadoi la masa zaman belajar dulu habis semua term2 pakai ikot sedap mulut la kan ngeh3. sirap selasih  or kami panggil sirap berudu ni dulu antara minuman top la dekat dining mahsuri. yg duduk kolej mahsuri mmg gemar sangat la sirap ni tambah-tambah bulan posa. mau beratur  panjang nk cedok sirap ni. budak-budak masria ko hado???kuikui

 
p/s : masria dengan mahsuri tu kolej kediaman bdk2 pempuan dekat uitm merbok dulu ;)
 

14 comments:

  1. hahah...sirap berudu??? fav den ni ha....dah 2 hari ni asik bukak posa minum sirap selasih ni ja...tp x dak la hirisan tembikai tu..huhuh..

    p/s: masria mmg x dak ek?? x perasan pon..hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa yup sirap berudu..klu sirap kosong tu mmg tak laju sangat la nk minum tp klu ada berudu berenang dlm tu ha automtik nampak sedap terus..ala tembikai tu saja nk perabih yg dlm peti ais..tp sedap gak campur2..apakata ang try esok ehehe

      p/s: kehkeh entah aku tak pernah pun jejak masria punya dining..biasa la cari pasal muhahhaha

      Delete
    2. hahaha...mmmg ada unsur2 cr pasal disitu...nasib baik aku penghuni both kolej...kalo x bisa sentap...muahahah...

      p/s: oh lupa...aku pon penah dok kolej malinja jugak...erkkk

      Delete
    3. aku pun penah duduk masria la tp time orentasi ja..nk jugka ckp tu even duduk semingguja pun kekekeke..pergh malinja pun pernah duduk..tak serempak ngn 'akak2' malinja ka ahahhhaa..

      Delete
    4. aduh..tergugat iman lagi.bencik la entry2 macam ni..huh

      p/s:aku xkan layan ayat2 cari pasal tu..puasa2..sabar2..

      Delete
    5. hehehehe tp bulan2 posa ni byk lak idea nk update cuma entry psl makanan la kuikui

      Delete
  2. Elehhhhhh sirap berudu tu pun nak saket ati dengan budak masria. budak masria tak heran aihhhhhhh..


    gulp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak sangat dining masria takdak la tu hahhhahah

      Delete
  3. nasib baik aku baca entri ni memalam... hueheuheuheu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha naseb baek la kan..klu tak entah2 meleleh air liur tu agaknya yer???

      Delete
  4. kecik2 dulu suka gak sirap berudu ni...sekarang buka pose suka air kosong sejuk jerr...puas!! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan air kosong tu lagi puas sebenarnya. lepas tu lagi sehat sbb tak manis sangat hehehe

      Delete
  5. perghhhh.. nyamannye ku lihattt sirap tersebut.. nyam nyam nyam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat nyaman tatkala sirap itu menjengah tekak..seriously hahaahaha

      Delete